مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران:
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه هیچ طرح جدیدی در بحث انتقال آب از استان خوزستان به سایر استان‌ها در وزارت نیرو مطرح نشده است، گفت: اینکه گفته می‌شود در زمان وقوع سیلاب در خوزستان برای انتقال آب از این استان نقشه کشیده می‌شد، صحیح نیست.
کد خبر: ۷۵۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 17 June 2019

محمد حاج رسولی‌ها در خصوص سیاست‌های انتقال آب از این استان اظهار کرد: هیچکس در خصوص مساله انتقال آب تصمیم موضعی نگرفته و نخواهد گرفت و مسایل مطرح شده در این زمینه صحیح نیست.

وی افزود: برنامه‌های وزارت نیرو بر اساس آب قابل برنامه‌ریزی در درازمدت است و شرایط منابع آبی کشور در زمان سیلاب و یا خشکسالی، تصمیمات این وزارتخانه را در بحث آب تغییر نخواهد داد و به صورت موضعی تصمیم‌گیری نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران تصریح کرد: هیچ طرح جدیدی در بحث انتقال آب از استان خوزستان به سایر استان‌ها در وزارت نیرو مطرح نشده و صحبتی نیز در این خصوص با توجه به شرایط سیلاب انجام نگرفته است.

حاج رسولی‌ها عنوان کرد: اینکه گفته می‌شود در زمان وقوع سیلاب در خوزستان برای انتقال آب از این استان نقشه کشیده می‌شد، صحیح نیست و هیچ مملکتی در زمانی که مردم گرفتار مشکل هستند به این شکل عمل نخواهد کرد.

پیش از این علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در نشست تخصصی واکاوی سیلاب 97-98 از سیاست‌های وزارت نیرو در بحث انتقال آب در زمان وقوع سیلاب انتقاد و عنوان کرده بود: در زمانی که استان خوزستان در سیل به سر می‌برد و با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می‌کرد، بسیاری در کشور به دنبال اجرای سیاست‌های انتقال آب بودند و عنوان می‌کردند که اگر انتقال آب صورت می‌گرفت اکنون استان خوزستان با سیلاب مواجه نبود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار