در دیدار مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران ؛
کد خبر: ۷۵۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ 18 June 2019

در این جلسه سرمایه گذار مجتمع بزرگ دنیای آرزو اعلام آمادگی کرد که در همه زمینه ها بویژه در بخش مسابقات، استارتاپ، بازاریابی مانند نمایشگاه فرش، صنایع دستی، سوغات و نظایر آن با امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همکاری خواهد داشت.....

در راستای معرفی توانمندیهای بانوان و حمایت از استعدادها و ظرفیتهایی که در این بخش وجود دارد، نشست هم‌اندیشی با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و سرمایه گذار بخش خصوصی برگزار شد.

سمیه قاسمی طوسی در نشستی که با حضور یکی از سرمایه گذاران مازندران با موضوع ورزش و سلامت، و توانمندسازی زنان استان برگزار شد، اظهار داشت: حوزه زنان و مسائل مربوط به آن دارای گستردگی خاصی است، همه ما به نقش زن در پایداری، سلامت و پویایی خانواده معتقد و معترف هستیم از اینرو باید در حوزه زنان و رفع مشکلات آنها با حساسیت بیشتری وارد عمل شویم.

عضو شورای اداری استانداری مازندران افزود: در جلسات مختلفی که برگزار می شود، استاندار محترم به عنوان نماینده عالی دولت در استان همواره به این بخش توجه داشته اند، علیرغم اینکه با محدودیتهای بودجه ای مواجه هستیم اما با تعاملی که از سوی دستگاههای اجرایی و سازمانهای مردم نهاد استان داریم؛ در حد توان به فعالیتهای سازنده در حوزه زنان ادامه می دهیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در این جلسه که معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان نیز حضور داشتند، به کسب مدالهای رنگارنگی که از سوی بانوان این استان در بازیهای آسیایی، جهانی و المپیک به دست آمده است؛ به نقش ورزش در سلامت بانوان و ضرورت حمایت از بانوان بااستعداد در رشته های مختلف ورزشی پرداخت.

این مقام مسوول از حسن توجه سرمایه گذاران بخش خصوصی به مقوله ورزش به خصوص ورزش دانش آموزی قدردانی کرد و گفت: تاسیس یک باشگاه ورزشی بزرگ در تمامی رشته های ورزشی مد نظر ایشان است و درخواست دارند که یک زمین مناسب در اختیارشان قرار داده شود.

این استاددانشگاه افزود: با توجه به اینکه مازندران یک استان ساحلی است و از ظرفیت آن برای ورزشهای آبی استفاده نشده است، برگزاری اولین المپیاد ورزشهای آبی و ساحلی که اداره کل ورزش و جوانان مازندران در تدارک آن است، یقینا مورد توجه قرار می گیرد و اگر حمایتهای لازم در بخش دولتی و خصوصی صورت بگیرد، نتایج بسیار خوبی خواهد داشت.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری چند رویداد استارت‌آپی شامل توانمندسازی زنان، کسب و کارهای خانگی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اشاره کرد که مورد توجه آقای میهمان سرمایه گذار قرار گرفت.

همچنین در ادامه این جلسه بسیاری از برنامه های عملیاتی و در دست اقدام حوزه بانوان اعلام شد و این سرمایه گذار اعلام آمادگی کرد که در این زمینه ها بویژه در بخش مسابقات، استارتاپ، بازاریابی مانند نمایشگاه فرش، صنایع دستی، سوغات و نظایر آن با امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همکاری خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار