نماینده بویراحمد و دنا : در این بین چه کسی باید جوابگو باشد ،مشکلات را با چه کسی می بایست مطرح کنیم که این جاده های که نقش ملی دارند چرا در چنین وضعیتی هستند و هر روز شاهد این تصادفات هستیم .
کد خبر: ۷۵۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ 18 June 2019

تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، ترددهای بیشمار خودرویی در کهگیلویه و بویراحمد که جاده هایش بخشی از کریدور شمال به جنوب کشور شده است  باعث وقوع حوادث رانندگی زیادی شده است . یکی از مهمترین موارد  اعلامی کارشناسان در خصوص علل تصادفات جاده ای استان ، کیفیت نامناسب جاده ها عنوان می شود.
متاسفانه پای ثابت اخبار روزانه رسانه های استان ، مربوط به حوادث رانندگی شده است. وضعیت موجود به گونه ای است که داد نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی درآمده است و گاها به بیان تذکراتی هم می پردازند هرچند تاکنون نتیجه ملموسی دستگیر نشده است.
هفته گذشته بود که عدل هاشمی در تذکر شفاهی در مجلس از وزیر راه خواست به وضعیت راه های استان رسیدگی شود و امروز هم غلام محمد زارعی ضمن انتقاد از وضعیت راه های استان بیان کرد که ما باید مشکلات جاده های استان را با چه کسی مطرح کنیم؟!

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت : متاسفانه  متاسفانه وضعیت تصادفات در جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد به یک کابوس وحشتناک برای مردم و مسولان تبدیل شده  است .
غلام محمد زارعی  در نشست علنی نوبت امروز (سه شنبه، 28 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت:  هر روز شاهد تصادفی خونبار، استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل قرار گرفتن در کریدور  شمال به جنوب دارای ۴۸۰ راه اصلی و ۹۳۲ کیلومتر راه فرعی است به همین دلیل تردد بسیار زیادی در این مسیرها انجام میشود .

 

 
زارعی در ادامه میانگین سالیانه تردد خودرو را  در مسیر یاسوج - اصفهان 6 میلیون اعلام کرد و افزود:  بر اساس ناوگان شماری سال جاری  در مسیر یاسوج شیراز 2 و نیم میلیون خودرو و در مسیر بابامیدان - گچساران 5 میلیون خودرو تردد کرده  است .
وی اضافه کرد:  این تردد سنگین و وضعیت نابسامان جاده ها از نظر عرض جاده ها و نقاط حادثه خیز متاسفانه از اول سال جاری تا کنون ۳۲۱۵ نفر به دلیل تصادفات یا مصدوم شدید شدند یا جان خود را از دست داده اند.
نماینده مردم بویراحمد و دنا کشته شدگان حوادث جاده ای را 60 نفر اعلام کرد و تصریح کرد:این تعداد معادل   حادثه خونبار هواپیماست. که در آخرین تصادفی که در هفته گذشته انجام شد سه دانشجوی نخبه دانشگاه یاسوج متاسفانه جان به جان آفرین سپردند.که من همینجا به خانواده های انها عرض تسلیت دارم.
زارعی اظهار کرد: در این بین چه کسی باید جوابگو باشد ،مشکلات را با چه کسی می بایست مطرح کنیم  که این جاده های که نقش ملی دارند چرا در چنین وضعیتی هستند و هر روز شاهد این تصادفات هستیم .
غلام محمد زارعی  ضمن درخواست از  رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی درخصوص رسیدگی به این وضعیت ابراز داشت: نگاه جدی و مسئولانه به وضعیت راه های این استان می‌تونه جلوی این حوادث خونبار را بگیرد.
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
ضمن احترام به نظر حاج زارعی احتمالا مشکل خود وسیله نقلیه باشد که مردم قدرت مالی آنها اجازه نی دهد که به وسیله نقلیه خود برسند و یا قطعه مورد نظر که باید تعویض شود وجود ندارد و یا صاحب وسیله نقلیه قدرت خرید و تعویض قطعه را ندارد لطفا این فرضیه را مورد تحقیق قرار دهید و گرنه جاده ها قسمتی از مشکل هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار