کد خبر: ۷۵۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹ 18 June 2019

 مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اورژانس سپیدار در دو حادثه تصادف به ۱5 مصدوم خدمات اولیه پزشکی ارائه کردند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از  روابط عمومی اورژانس استان جلال پورانفرد مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اورژانس جاده‌ای سپیدار ضمن ارائه خدمات دیگر نیز امروز به 15 مصدوم تصادفی کمک‌های پزشکی اولیه ارائه و در صورت نیاز به بیمارستان‌های یاسوج انتقال دادند.

وی با بیان اینکه تصادف امروز تیبا با پراید در سپیدار ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت افزود: تصادفی دیگر نیز که خودروی ام وی ام با پراید نیز در سپیدار رخ داد چهار مصدوم  بر جای گذاشت.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در هر دو تصادف ابتدا آمبولانس اورژانس سپیدار به محل اعزام و بعد از تریاژ درخواست آمبولانس کمکی کرده که  مصدومان قبل از اعزام در صحنه  ارائه خدمات پزشکی صورت گرفته ، ۴ مورد از مصدومان تصادف در محل درمان سرپایی11نفر توسط اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

تصادفات با 15 مصدوم در جاده یاسوج ، چرام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
ضمن احترام به نظر حاج زارعی احتمالا مشکل خود وسیله نقلیه باشد که مردم قدرت مالی آنها اجازه نی دهد که به وسیله نقلیه خود برسند و یا قطعه مورد نظر که باید تعویض شود وجود ندارد و یا صاحب وسیله نقلیه قدرت خرید و تعویض قطعه را ندارد لطفا این فرضیه را مورد تحقیق قرار دهید و گرنه جاده ها قسمتی از مشکل هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار