کد خبر: ۷۵۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳ 19 June 2019

مدیرعامل آب و فاضلاب استان از تاسیسات آب و فاضلاب و پروژه های آبرسانی شهرهای یاسوج و مادوان بازدید کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از بویرنیوز، فیض اله پاسره در بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب شهریاسوج گفت: امروز مرکز کهگیلویه و بویراحمد بعنوان یکی از مهاجرپذیرترین شهرهای ایران به شمار می رود، همین امر ضرورت آینده نگری در تامین مناسب و پایدار اساسی ترین نیاز آنها یعنی آب را یک ضرورت تبدیل کرده است.

پاسره بیان کرد: این افزایش جمعیت ها در یاسوج و حواشی آن در کنار فرسودگی شبکه ها و برخی استفاده های غیرقانونی، موجب افت فشار آب در برخی نقاط شده است که بنا داریم با پیشبرد پروژه آبرسانی تنگ کبوتری و تصفیه خانه اضطرارای آب شرب شهر یاسوج به این وضع تا حد قابل توجهی سامان دهیم.

وی افزود: ما در همه پروژه ها مهم مردم و خواسته هایشان است اما انتظار ما نیز همراهی مردم است، بدون شک برای موفقیت در تامین آب شرب سالم مردم نیاز به رفع معارض و موانع داریم، انتظار ما اینست مردم برای بهبود شرایط زندگی خود و دیگر همشهریان، ما را یاری کنند.
پاسره گفت: در پروژه های آب و فاضلاب شهرها باید هم امکان سنجی و هم مطالعات دقیق در تمامی ابعاد تهیه شود، باید با امکانات محدود در دسترس به نحو شایسته ای به رفع نیازهای اولویت بندی شده مردم بپردازیم.

فیض اله پاسره ادامه داد: تاسیسات آب در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد دارای فرسودگی های زیادی در برخی نقاط است، اتفاقاً این مساله و ترکیدگی ها، بخشی از دغدغه ها و نگرانی های مردم است، این مسائل به صورت مستمر و بر اساس منابع و امکانات حل خواهد شد.
 
نوید مدیر عامل جدید برای بهبود وضعیت آب شرب استان

وی بیان کرد: اهمیت و ازش قائل شدن برای آب باید در درجه اول در اقدامات ما متولیان نمایان باشد و بعد انعکاس این روحیه را در مردم مشاهده کنیم، اهمیت و ارزش آب شرب را باید همه ما درک و هرکدام به نوبه خود در زمینه حراست از آن بکوشیم.

پاسره البته خبر خوبی هم برای شهرهای استان به مردم نوید داد، او گفت: در همه ی شهرهای استان موضوعات آب و فاضلاب نیز بررسی، آسیب شناسی و با ارائه برنامه های عملیاتی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در صدد رفع مشکلات در قالب اعتبارات و ظرفیت های بخش آب و فاضلاب با همت مجموعه شرکت و مقامات استان و نمایندگان محترم استان خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار