استاندار جدید میدانی آغاز کرد:
کلانتری با حضور در محل حادثه آب حیات ، حوادث جاده ای روزهای اخیر را تاسفبار خواند و از مدیران مربوطه خواست نسبت به ایمن سازی جاده های ارتباطی دقت و جدیت بیشتری داشته باشند. 
کد خبر: ۷۵۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶ 19 June 2019
از ظهر امروز و در سومین روز مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر کلانتری سفر دو روزه ای را به مناطق مختلف شهرستان های کهگیلویه آغاز کرد.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با تابناک و در خصوص جزئیات این سفر ، گفت : حسین کلانتری سفر خود را ظهر امروز و با بازدید از جاده های شهرستان چرام آغاز کرد.
سید محمد تقوی افزود : استاندار در بازدید از جاده یاسوج _ چرام ضمن آگاهی از وضعیت جاده ، از لزوم تعریض و رفع نقاط حادثه خیز این جاده سخن گفت.
تقوی گفت : استاندار در راهدارخانه جوخانه شهرستان چرام حاضر و از نزدیک شرایط این راهدارخانه را مورد بررسی قرار داد. 
وی با اشاره به حضور استاندار در محل وقوع حادثه چند روز پیش در منطقه آب حیات که ۸ نفر از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند ، گفت : دکتر کلانتری حوادث جاده ای روزهای اخیر را تاسفبار خواند و از مدیران مربوطه خواست نسبت به ایمن سازی جاده های ارتباطی دقت و جدیت بیشتری داشته باشند. 
مدیر کل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت : استاندار در خصوص جاده های ارتباطی شهر چرام ، خواستار ارائه گزارشی کامل از وضعیت این جاده ها و تلاش برای رفع مشکلات پروژه های نیمه تمام شهرستان ، شد.
تقوی اظهار داشت : دکتر کلانتری در ادامه از تصفیه خانه آب شرب شهر سرفاریاب بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان روند احداث این پروژه قرار گرفت.
وی افزود : استاندار در ادامه و در دومین روز سفر خود از بخش های دیشموک و قلعه رئیسی و مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان کهگیلویه بازدید و از نزدیک مهمترین مشکلات این مناطق را بررسی خواهد کرد .

تقوی پایان بخش سفر استاندار را حضور در شورای اداری شهرستان کهگیلویه و بررسی مشکلات و رایزنی با مدیران و مسئولان این شهرستان ها و مناطق ، جهت تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام عنوان کرد.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
خسته نباشی داریم امیدوار می شیم خدا انسان های تلاشگر را توفیق بده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار