در نشست بررسی خسارت سیل مطرح شد
تعدادی از مدیران خواستار صحبت با استاندار شدند که بنابر دلایل قانع کننده ای که داشتند استاندار به آن ها اجازه مشروط برای حضور در این جلسه داد و البته شرط این جلسه عدم تکرار چنین بی نظمی خواهد بود.
کد خبر: ۷۵۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ 21 June 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نشست بررسی خسارات ناشی از سیل استان با حضور مدیران دستگاه های مرتبط و به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ، گفت: با سرعت و جدیت مشکلات مردم سیل زده را پیگیری کرده و از سرگردانی مردم در ادارات جلوگیری کنید.
حسین کلانتری در نشست بررسی خسارات ناشی از سیل استان ضمن تقدیر از تلاش مدیران در این راستا، اظهار داشت: انتظار می رود مدیران در این خصوص روزانه پیگیری های لازم را انجام داده و تا ۴ تیرماه اطلاعات به صورت دقیق در "سامانه سجاد" بارگذاری شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ۵ تیرماه هیچ اطلاعاتی در این خصوص از مدیران را نمی پذیرم و به طور قطع با مدیران کم کار برخورد می شود.
وی ابراز کرد: مدیران دستگاه های اجرایی، شهرداران،مدیران عامل آبفای شهری و روستایی مشکلات این حوزه را از مرکز پیگیری کنند و هرجایی که با وقفه رو به رو شدند مانیز ورود می کنیم.
کلانتری خطاب به مدیران تاکید کرد: مسائل را در موعد مقرر پیگیری کنید اکنون هدف ما پیگیری برای جبران خسارت است و نباید عدم پیگیری به موقع موجب ایجاد خسارت جدیدی شود.
وی تصریح کرد: هیچکونه کم کاری از سوی مسئولی پذیرفتنی نیست و می طلبد به صورت میدانی و جهادی برای رفع  مشکلات مردم اقدام کنید.
کلانتری با اشاره به اینکه ۸ بانک عامل در استان مسئول پرداخت خسارات سیل به مردم هستند، گفت: هرمدیر اجرایی اختیاراتی دارد و باید پاسخگوی مردم باشد.
وی عنوان کرد: نگذارید مردم در راهروهای ادارات  و بانک ها سرگردان باشند و با سعه صدر و شفاف سازی در راستای حل مشکلات آنها اقدام کنید.
کلانتری تاکید کرد: جهادکشاورزی هرچه سریع تر قرارداد متقاضیان این تسهیلات را به بانک ها ارسال کنند که تا ۴ تیرماه این افراد به بانک معرفی شوند.
وی گفت: شخصأ این موضوع را پیگیری می کنم و در جلسات بعدی این مدل گزارش دهی از مسئولان را نمی پذیرم و انتظار می رود آمار خود را در قالب پاورپوینت و علمی در جلسات ارائه دهید.
 
کلانتری بی تعارف عذر مدیران بی نظم را خواست! / ورود ممنوع بی جنجال!
اما نکته جلبه نشست بررسی خسارات سیل ، نظم جدی حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود. کلانتری اولا جلسه را دقیقا سر ساعت مقرر شروع کرد و در همان لحظه مدیر کل روابط عمومی استانداری را مامور کرد که محترمانه عذر مدیرانی را که قبل از شروع جلسه خود را به محل تشکیل نرسانده بودند ، بخواهد!
پس از شروع جلسه تعدادی از مدیران و فرمانداران نتوانستند به موقع خود را به سالن برسانند و همین عامل هم باعث شد که از ورود آنان به سالن جلسات جلوگیری شود!
تعدادی از مدیران خواستار صحبت با استاندار شدند که بنابر دلایل قانع کننده ای که داشتند استاندار به آن ها اجازه مشروط برای حضور در این جلسه داد و البته شرط این جلسه عدم تکرار چنین بی نظمی خواهد بود.
اما برخی دیگر از مدیران که وضعیت را دیدند از همان جلوی درب راهروی جلسات برگشته و به جلسه نیامدند. با توجه به لزوم نهادینه شدن نظم و مقررات احتمالا از جلسات بعدی اسامی مدیران بی نظم که نمی توانند به موقع خود را به جلسات برسانند رسانه ای خواهد شد.
هر چند جلوگیری استاندار از حضور این مدیران در نخستین جلسه بسیار کم حاشیه و بدون از پوشش رسانه ای بود اما معلوم نیست که این مدیران در دفعات بعد با چه واکنشی از طرف استاندار مواجه خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
خدا پدرت را بیامرزد یه کاری کن جلوی امار های صوری را بگیر
شورای اسلامی دیل از توابع گچساران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
اقای استاندار با سلام احتراما از شما میخواهیم مثل اقای احمدی استاندار قبلی نباشید که به تمام دهستانهای گچساران امد بیش از چند مرتبه ولی متاسفانه به دهستان بویر احمد گرمسیری به مرکزیت روستای دیل که 26شهید وچند ازاده ودها جانباز از 5 درصد تا 70درصد تقدیم این انقلاب نمود ودونماینده مردم شهرستانهای گچساران وباشت از این روستا بودند که به مجلس راهیافتن لذا از جنابعالی انتظار داریم که به این دهستان محروم تشریف بیاورید انشاااه منتظر هستیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار