بنابراین گزارش و به گفته اهالی این روستاها ، حسین کلانتری پس از انقلاب اولین استانداری که به این روستاهای محروم و دور افتاده سفر کرده است .
کد خبر: ۷۵۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ 20 June 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در سفر دو روزه به مناطق محروم دیشموک و قلعه رئیسی به سر می برد از  روستاهای  سرگچ ، ریچوله ، چندار بازدید کرد.
بنابراین گزارش و به گفته اهالی این روستاها ، حسین کلانتری پس از انقلاب اولین استانداری که به این روستاهای محروم و دور افتاده سفر کرده است .
در بخشی گزارشات ارسالی این سفر در رسانه های محلی آمده است : حسین کلانتری در بدو ورود به دیشموک از سوی امام جمعه این شهر، بخشدار و دیگر مسؤولان مورد استقبال قرار گرفت.
وی بلافاصله از دیشموک راهی روستای سرگچ شد و در جمع اهالی این روستا ضمن شنیدن درخواست‌ها و مطالبات مردم برای پیگیری مشکلات وعده داد.
احداث مدرسه در مقطع راهنمایی از مهمترین نیازهای روستاهای تابعه دیشموک بود و نبود مدرسه این مشکل را عامل ترک تحصیل دانش‌آموزان عنوان کردند.
یکی از اهالی این روستاها گفت: به علت نبود مدرسه راهنمایی سالانه تعدای از دانش آموزان از ادامه تحصیل منصرف می‌شوند.
جاده‌های ارتباطی نا مناسب و مسدود بودن با هر بارندگی از دیگر مشکلاتی بود که مردم روستا مطرح کرده و خواستار بررسی این مشکل شدند.
بازدید از پروژه بستر درمانی دیشموک از دیگر برنامه‌های کلانتری به این شهر بود.
بخش های دیگر سفر استاندار و سخنان وی در جمع مردم دیشموک اینگونه در رسانه های محلی منعکس شده است: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه باید اولویت‌های اصلی منطقه را شناسایی کنیم و افزود: و بعد یک یا سه اولویت را به جد پیگیری کنیم تا مشکلات مردم گام به گام مرتفع شوند.
وی افزود: ما هم با دشمن در جنگ هستیم و هم در حال خدمت گذاری به مردم هستیم. ما در دو جبهه قرار داریم، یک جبهه خدمت مقدس به مردم و یکی هم نبرد با دشمن. دشمن جنگ تمام عیاری را با ایران اسلامی به وجود آورده و الان هم در پایان آن قرار داریم. و جوانان باید این را بدانند.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما خودمان را خدمت گذار مردم می دانیم. و من تشکر می‌کنم از آقای هاشمی که خدمات دولت را در منطقه خودش بیان می‌کند. و خدمات تدبیر و امید را می‌گوید. و آقای هاشمی پور دوندگی و تلاش کرده و دولت خدماتش را به منطقه آورده است. این قدرشناسی است.
کلانتری افزود: الحمدالله ما سه نماینده بزرگوار، متشخص، توانمند و پیگیر داریم، الان هم کمک کنند و دولت هم با تمام توان می‌آید. باید تلاش کنیم تا جاده‌ها و راه‌های ارتباطی به سر و سامان برسند. ما برای جاده دهدشت کد ملی بگیریم که نگران‌های مردم کل حوزه انتخابیه است را باید برایش کد ملی بگیریم. و این زمینه هم وجود دارد.
وی گفت: تا 6 روز دیگر پرونده خسارات سیل در استان کهگیلویه و بویراحمد بسته می‌شود و پرونده‌ها را بعد از جمع بندی به وزارت‌های مربوطه ارسال می‌کنیم و اعتبارات خوبی هم در نظر گرفته شد که تسهیلات 4 درصد، 12 درصد و 18 درصد هم داریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهم این است که ما انسجام، وحدت و همدلی را داشته باشیم که جبهه اسلام و جبهه حق پیروز است. ما جرم ما این است که زیر پرچم پیغمبر و اسلام ایستاده‌ایم و جرم ما این است که زیر پرچم امام حسین (ع) ایستاده‌ایم.
کلانتری بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد شرایط خوبی برای خدمت وجود دارد. و ما یک نماینده ولی فقیه متدین، معزز و مؤمن و واقعاً مردم دار و مردم دوست داریم که جا پای پدرش گذاشته است. ما نمایندگان شریف، دلسوز و پیگیر داریم. ما روحانیون، دهیاران، شوراها، خانواده ایثارگر و معظم شهدا داریم. مهم این است که به همدیگر احترام بگذاریم. توفیق داشتیم که سفر اولمان اینجا باشد و ان شاء الله سفر آخرمان به اینجا نیست. آنچه در طول سفر از ورودی تا آخر سفر رفتیم، یادداشت کردیم و مستندسازی کردیم و ان شاء الله تصمیم لازم اتخاذ می‌شود و به مدیران مربوطه ابلاغ می‌کنیم و نظام پیگیری هم برایش تشکیل می‌دهیم. ان شاء الله گزارش کار هم می‌دهیم. اطمینان داشته باشید که کم فروشی نخواهیم کرد و تا آخرین لحظه خدمت گذار شما خواهیم بود. با همه همه عزیزان تلاش می‌کنیم که روز به روز مشکلات رفع شود و رضایت مندی مردم بیشتر شود. رضایت خداوند در گرو رضایت مردم است.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
خسته نباشه این استاندار معلومه اهل خدمته تنهاش نذاریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار