کد خبر: ۷۵۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 21 June 2019
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به محرومیت استان در برخی از زمینه ها گفت : پس از بازدیدهای استانی گزارش مستندی از محرومیت های استان به رئیس جمهور، معاون و وزرای دولت تقدیم خواهد شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا حسین کلانتری عصر پنجشنبه در اولین سفر استانی خود به بخش‌های محروم قلعه رئیسی و دیشموک اظهار داشت: بازدید از مناطق محروم استان یکی از اولویت‌ها استانداری خواهد بود.
وی ارزیابی و اولویت بندی مشکلات در سفرهای استانی را برای مسئولان ضروری دانست و بیان کرد: مصوبات این سفرها با اولویت بندی پیگیری خواهد شد.
کلانتری با اشاره به راه ارتباطی نامناسب دهدشت - قلعه رئیسی - دیشموک گفت: این طرح باید کد ملی دریافت کند تا مشکلات مردم برطرف شود.
وی اظهار کرد: برنامه ریزی لازم برای دریافت کد ملی این طرح از سوی مسئولان اجرا خواهد شد.
استاندار بیان کرد: با دریافت کد ملی این طرح باید از سوی مسئولان استانی توسعه و تعریض شود.
کلانتری با اشاره به شجاعت مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در همه زمینه‌ها عنوان کرد: ایران اسلامی با توجه به شرایط ویژه اقتصادی هیچ وقت در مقابل دشمن سرخم نخواهد کرد.
وی به وضعیت اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه آمریکا اشاره کرد و افزود: توقعات مردم از نظام باید بر اساس امکانات نیز تعدیل شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد دو جبهه جنگ اقتصادی و خدمت گذاری به مردم را برای مسئولان مهم دانست و بیان کرد: دولت و مسئولان وظیفه‌ای جز خدمت گذاری به مردم ندارند.
کلانتری با اشاره به سیل اخیر و خسارات ناشی از آن گفت: طی یک هفته آینده پرونده خسارت به سیل زدگان در بخش کشاورزی، اراضی و مسکونی به وزارتخانه های متبوع ارسال خواهد شد.
وی خسارت سیل را بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال دانست و گفت: از این میزان ۱۰۰ میلیارد ریال در حوزه عمران شهری، آب و فاضلاب ۴۰ و بنیاد مسکن ۱۴۰ میلیارد ریال برآورد شد.
کلانتری تصریح کرد: با همکاری بانک‌های عامل تسهیلات ارزان قیمت چهار، ۱۲ و ۱۸ درصد برای جبران خسارت سیل نیز به خسارت دیدگان پرداخت خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه شرایط خدمت رسانی در سطح استان مهیا است اظهار کرد: با وحدت و همدلی مسئولان و نمایندگان و همکاری مردم مشکلات با اولویت بندی به سرانجام خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار