امام جمعه شیراز اضافه کرد: در کشوری که سامانه موشکی «سوم خرداد» ساخته می شود، مشکلات ناامنی خودرو ها نشان از ضعف مدیریت شرکت های خودروساز است اگر کسی جانش در خودروهای بی کیفیت از بین برود خونش گردن مسئولین شرکت های خودروسازی است.
کد خبر: ۷۵۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 21 June 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (جمعه 31 خرداد) در خطبه های نماز جمعه شیراز، اخلاص در اسلام مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است و مرام حاکم بر رفتارهای جامعه باید مرام اخلاص باشد، گفت: جامعه ما امروز از بیماری ریا رنج می برد.

 

امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه انسان مومن و با تقوا نباید اجازه دهد، که وسوسه شیطان در انسان نفوذ گیرد، افرود: ریا بیماری خاموشی در رفتار انسان است.

 

نماینده ولی فقیه در فارس، با اشاره به اینکه باید بندگان خالص خدا را یاد کنیم، یاد این افراد که در راس همه آنها پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (ع) هستند، زنده نگهداریم، اضافه کرد: اگر یاد قیامت در دل ما باشد انسان مخلص می شود ولی اگر این یاد قیامت در دل نباشد، صدا ها بت در دل انسان ساخته می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه یاد مرگ انسان را مخلص می کند، اضافه کرد: یاد مرگ لذت های دنیوی را از بین می برد و ذکر خدا قلب انسان را خالص می گرداند و بهترین توشه آخرت، تقوا است.

 

امام جمعه شیراز اظهارداشت: فکر درباره مرگ باعث می شود حال انسان تغییر کند و لذت های شیرین الهی به دل انسان می نشیند.

 

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: تلاش های جهادهای کشاورزی قابل توجه است و امروز بایستی این سازمان در راستای مشکلات اقتصاد مقاومتی و رونق تولید حرکت های خوبی برای این استان در نظر بگیرد چرا که عمده تولید و اشتغال فارس از کشاورزی است و از این رو بایستی مورد توجه ویژه باشد.

 

آیت الله دژکام با تاکید بر اینکه پهباد آمریکایی که بسیار پیشرفته بود توسط سپاه از بین رفت و ساقط شد، اضافه کرد: قیمت این پهباد 222 میلیون دلار بوده و این اتفاق یک پیام ویژه داشت اینست که هیچ هواپیمایی نمی تواند از سامانه موشکی بومی ما در امان باشد.

 

وی با اشاره به اینکه مشکل مان در خودرو سازی چیست به طور حتم مسئله ما جوانان و فناور نیست، مسئله اینست که برخی ها مثل اختاپوس روی صنعت خودرو افتاده اند و نمی خواهند کسی از این وضع نفع ببرد، تاکید کرد: مدیر صنعت خودرو باید از ساخت تولید فناورزی جدید عشق بورزد.

 

امام جمعه شیراز اضافه کرد: در کشوری که سامانه موشکی «سوم خرداد» ساخته می شود، مشکلات ناامنی خودرو ها نشان از ضعف مدیریت شرکت های خودروساز است اگر کسی جانش در خودروهای بی کیفیت از بین برود خونش گردن مسئولین شرکت های خودروسازی است.

 

وی ضمن اشاره به اینکه اگر ما از سه قوه مطالبه به اندازه امروز انقلاب نداشته باشیم و دنبال آن را نگیریم و بتوانیم نتیجه بگیریم و اینکه نتیجه نمی گیریم، یک ضعف است، افزود: ما برای رونق تولید می توان در فارس هدف گذاری کرد و کارآفرینان جز نظارت مثبت و رفع مشکلات تولید چیزی از مسئولین کشور نمی خواهند و در این خصوص تعلل نکنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار