کد خبر: ۷۵۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶ 22 June 2019
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نخستین بازدید خود از دستگاه های اجرایی استان بعد از انتصابش، به همراه معاون عمرانی و جمعی از مدیران کل ستادی از فرودگاه یاسوج بازدید کرد.


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این بازدید كه با هدف ارزیابی زیر ساخت های فرودگاهی استان انجام گرفت، برج مراقبت، تجهیزات اطفاء حریق و آتش نشانی، سالن های انتظار، پاویون، باند و سایر قسمت های فرودگاه در معرض بازدید استاندار و هیات همراه قرار گرفت.

حسین کلانتری با اشاره به بازدید از منطقه محروم دیشموک در روز گذشته، اظهار داشت: با هدف ارزیابی ارائه خدمات مطلوب به مردم این بازدیدها به صورت مستمر ادامه دارد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در همین راستا بازدیدهای از دستگاه های اجرایی استان نیز به صورت سرزده و برای ارزیابی کیفیت خدمات دهی انجام می شود.

وی عنوان کرد: وضعیت فرودگاه یاسوج را قبل از ورود به استان به صورت دقیق بررسی کرده و اطلاعات لازم در مورد چگونگی حادثه تلخ پرواز  تهران- یاسوج را به دست آوردیم و امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

کلانتری بیان کرد: امروز نیز به همراه معاون عمرانی و جمعی از مدیران برای بررسی آخرین وضعیت زیرساخت های فرودگاه این بازدید انجام شد.

نماینده عالی دولت در استان گفت: فرودگاه یاسوج از نظر زیرساخت ها نسبت به سایر فرودگاه های مشابه موقعیت مطلوبی دارد و امید است با همت کارکنان این مجموعه در آینده نیز شاهد پیشرفت های بهتری باشیم.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اطلاعات لازم در خصوص وضعیت فرودگاه را جمع آوری کرده و روزهای آتی کارگروه تخصصی مربوطه در استانداری تشکیل خواهد شد.

مدیر فرودگاه یاسوج نیز توضیحاتی را درباره پروژه های انجام شده و برنامه های آتی این فرودگاه ارائه کرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار