در اولین روز از هفته قوه قضائیه صورت گرفت؛
 در اولین روز از هفته قوه قضائیه رئیس و کارکنان دادگستری شهرستان و مسئولین سایر ادارات و ارگان ها با حضور در گلزار شهدای شهرستان و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و بار دیگر با آرمان های شهدا و امام راحل(ره) تجدید پیمان کردند.
کد خبر: ۷۵۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ 22 June 2019

صبح امروز همزمان با آغاز هفته قوه قضائیه کارکنان دادگستری و مسئولین شهرستان لنده با حضور در گلزار مطهر شهدا با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ در اولین روز از هفته قوه قضائیه رئیس و کارکنان دادگستری شهرستان و مسئولین سایر ادارات و ارگان ها با حضور در گلزار شهدای شهرستان و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و بار دیگر با آرمان های شهدا و امام راحل(ره) تجدید پیمان کردند.

در این مراسم سعادتیان رئیس دادگستری شهرستان با اشاره به سالگرد شهادت سید شهدا، شهید بهشتی اظهار داشت آرامش، امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون دلاوری های شهداست و وظیفه همه ما پاسداری از آرمان های مقدس آنهاست.

رئیس دادگستری لنده خطاب به مسولین و کارکنان دستگاه قضایی گفت؛ امروز اولین روز از هفته قوه قضائیه است و ما کارکنان دستگاه قضایی شهرستان بهمراه مسولین محترم ادارت و نهادها در این مکان مقدس حضور داریم تا ادای احترام به کسانی داشته باشیم که از همه چیز خود گذشتند. شهدا رفتند تا راه برای ما هموار شود و ما باید در لحظه لحظه زندگی خود همواره به یاد شهدای عزیزمان باشیم.

وی گفت؛ امروز بنابر وظیفه ای که داریم در این مکان مقدس هستیم تا بگویم شهدای عزیز ما توفیق شهادت نداشتیم ولی عهد و پیمان میبندیم تا در راه آرمان های شما عزیزان حرکت کنیم.

گفتنی است در این آیین رئیس دادگستری شهرستان از عدم حضور رئیس و مجموعه بنیاد شهید شهرستان گلایه و گفتند، جای تعجب است مجموعه بنیاد شهید که باید در چنین آیین و مراسماتی حضور پر رنگ داشته باشد حتی حضور فیزیکی ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار