سومین همایش بزرگ پیاده روی شرکت مخابرات ایران با شعار ارتباطی فراگیر با هماهنگی روابط عمومی مخابرات منطقه کهگیلویه وبویر احمد برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ 22 June 2019
 سومین همایش بزرگ پیاده روی شرکت مخابرات ایران با شعار ارتباطی فراگیر با هماهنگی روابط عمومی مخابرات منطقه کهگیلویه وبویر احمد برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد این همایش در تاریخ جمعه  ۳/۳۱/ ۹۸ ساعت ۷:۳۰ با حضور بیش از 2 هزار نفر از شهروندان و همچنین حضور برخی از مسئولان ادارات و دستگاه ها از محل ابتدای جاده پارک جنگلی (شرکت نفت) شروع و در محل یادمان شهدای گمنان واقع در تپه نورالشهدا و طی مسافت 5 کیلومتری به پایان رسید.
 
مخابرات
 
مرحله پایانی مراسم با برگزاری برخی برنامه های شاد و مفرح ورزشی و اهدای جوایزی به قید قرعه به برخی شهروندان شرکت کننده انجام شد.
در بخش ابتدایی مراسم پایانی همایش ، امیری سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ، ضمن بیان نکاتی در مورد فواید ورزش ، از رویکرد شرکت مخابرات در جهت نهادینه کردن فرهنگ پیاده روی و توجه به سلامت روح و جسم خبر داد.
حجت الاسلام خرم روز ، رئیس دفتر نمایندگی شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد که از شرکت کنندگان در این همایش بود در گفتگوی کوتاهی با تابناک کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری چنین همایش هایی تشکر کرد.
دانلود
در این مراسم همچنین هیئت زورخانه ای شهر یاسوج اقدام به برگزاری برای اولین بار در فضای باز ورزش باستانی نمودند که مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت .
همچنین در این همایش نیروهای آتش نشانی ، اورژانس پلیس راهنمایی و رانندگی و یگان امداد و دو اکیپ برای تست فشار خون شرکت کنندگان حاضر بودند.
در این همایش همچنین شرکت مخابرات اقدام به تعویض و ارتقاء سیم کارت های شرکت کنندگان به usim نمود.

دانلود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار