زارعی خبر داد :
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی : یکی از خواسته های بحق مردم سپیدار ، جلیل و بابکان  تبدیل این مناطق به بخش بود که کارهایی صورت گرفته است مقدمات تبدیل قطعی  دهستان به بخش در حال انجام است که  امبیدواریم در آینده ای نزدیک بخشداری سپیدار را در برنامه داشته باشیم .
کد خبر: ۷۵۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ 22 June 2019
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از تعریض محور یاسوج - سپیدار به چرام تا پایان تابستان سال جاری خبر داد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، غلام محمد زارعی در بازدید از مناطق سپیدار ،جلیل و بابکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد : خوشبختانه عملیات راهسازی و بهسازی و اسفالت مناطق در جریان است .
غلام محمد زارعی ادامه داد : با پی گیری های صورت گرفته عملیات بهسازی روستاهها مجددا از سر گرفته شده و عملیات اجرای بهسازی و اسفالت امیراباد بابکان به اتمام رسیده است .
زارعی با اعلام اینکه  عملیات اجرایی روستای باغچه جلیل شروع شده است بیان کرد: معتقد هستیم که روز به روز شرایط زندگی و خدمات رسانی به مناطق روستایی شدت یشتری پیدا کند که می تواند خود به خود مشوق به مهاجرت معکوس ،جلوگیری از حاشیه نشینی و ایجاد اشتغال پایدار را در پی داشته باشد .
 وی اضافه کرد: در بازدید امروز معلوم شد که فعالیت در سپیدار بخوبی پیش می رود و همچنین  تعریض محور یاسوج ، سپیدار جلیل به شهرستان چرام که از محورهای پر تردد است در دستور کارقرار گرفته و امیدواریم تا آخر تابستان شاهد بهره برداری از بخش در دست اجرا باشیم.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص سایر مسایل این حوزه جمع بندی هایی صورت گرفت یکی از خواسته های بحق مردم سپیدار ، جلیل و بابکان تبدیل این مناطق به بخش بود که کارهایی صورت گرفته است مقدمات تبدیل قطعی  دهستان به بخش در حال انجام است که  امبیدواریم در آینده ای نزدیک بخشداری سپیدار را در برنامه داشته باشیم .
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیرظهوریان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
بخشدارسپیداروعده انتخاباتی است دور گذشته هم وعده فرمانداری مارگون را داد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار