کد خبر: ۷۵۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵ 22 June 2019
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
لیبرالهای ترسو و کدخدای خیالی
لیبرالهای ترسو و کدخدای خیالی آنها بدانند در صورت هرگونه تجاوزی جمهوری اسلامی منطقه را به آتش خواهد کشید.
خشم فروخورده و انقلابی ملت بزرگ ایران در طول چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی بخاطر جنایات متعدد سلطه گران جهانی ، ایادی و مرتجعین منطقه ای آنها منتظر جرقه ای است تا انتقامی سخت و ویرانگر از آنها بگیرند.
بی شک تحمیل هشت سال جنگ نابرابر بر ملت ایران و خون به ناحق ریخته بهترین و مخلص ترین جوانان این مرزو بوم،ساقط کردن هواپیمای مسافربری با بیش از دویست سرنشین،ترورهای کور منافقین مرتد با حمایت قدرتهای جهانی،تحریمهای ظالمانه اقتصادی بر عیله ملت ایران،بلوکه کردن اموال ملت ایران،ترورهای دانشمندان هسته ای کشورمان،حوادث دردناک منا و قبل از آن به خاک و خون کشیدن حجاج مظلوم در مراسم برائت از مشرکین و مستکبرین  بدست رژیم سفاک سعودی و دهها جنایت دیگر تنها گوشه ای از جنایات استکبار جهانی و ایادی منطقه  ای آنهاست که ملت ایران منتظر فرا رسیدن  روز موعود برای انتقامی سخت و دردآور است.
لیبرالهای ترسو و کدخدای خیالی آنها بدانند اگر روزی فرزندان این ملت بزرگ با دست خالی در برابر تمامی تجهیزات مدرنی که در اختیار رژیم منحط بعث قرار داده بودند ایستادند و آنها را به هزیمت کشانده و خوار نمودند ،امروز با تکیه بر قدرت لایزال پروردگار و نبوغ نظامی و مهندسی فرزندان رشیدش برای انتقامی سخت لحظه شماری میکنند و در صورت هرگونه تجاوزی این بغض فروخورده خود را بر سر هیمنه ی اهریمنی آنها خالی کرده و تمامی عمال مرتجع آنها را در منطقه منکوب کرده و  به ماقبل تاریخ برخواهند گرداند.
امیر محبی فر یکم،،تیرماه؛؛۹۸
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار