استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با اشاره به اینکه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مردم مناطق سیل زده استان تا روز سه شنبه یک عملکرد قابل قبول ارائه دهند، گفت: بانک‌ها بایست آمار عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات به مردم مناطق سیل زده را در این یک هفته به ۵۰ درصد برسد.
کد خبر: ۷۵۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰ 22 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان گفت: مدیران باید قدرت تصمیم گیری داشته باشند، مدیر موفق کسی است که قاطعانه تصمیم بگیرد و تحت تأثیر حواشی قرار نگیرد.

وی بیان داشت: در تصمیم گیری های حساس آن چیزی که قاعده و قانون ترسیم کرده و رضایت خدا و مردم در آن است را انجام دهید و نگران باقی ماجرا نباشید.

استاندار ایلام افزود: وقتی تصمیمی گرفته می‌شود و مصوبه قانونی را به همراه دارد باید همان را اجرا کنیم، نه اینکه به دنبال راهکارهایی باشیم که کارشناسی نیستند.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: اهمال کاری به هیچ وجه قابل قبول نیست؛ باید تلاش کنیم کار قانونی انجام دهیم و نباید فشارها و معارضین جلوی اجرای قانون و فعالیت‌های دولتی را بگیرد.

وی عنوان کرد: ثبت نهایی اطلاعات شهرستان‌ها توسط فرمانداران و مدیران جهاد در سامانه سجاد انجام شود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مردم مناطق سیل زده استان تا روز سه شنبه یک عملکرد قابل قبول ارائه دهند، گفت: بانک‌ها بایست آمار عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات به مردم مناطق سیل زده را در این یک هفته به ۵۰ درصد برسد.

وی افزود: در حال حاضر آئین نامه پرداخت تسهیلات به سیل زدگان تغییر کرده و سهل تر شده است و بایست در این فرصت آمار پرداخت‌ها را به سرعت افزایش دهیم.

استاندار ایلام تاکید کرد: اگر برای پرداخت تسهیلات افراد مراجعه نمی‌کنند باید اطلاع رسانی قوی صورت گیرد و اگر مراجعه می‌کنند اما بانک‌ها اقدام نمی‌کنند، آن بانک‌ها مرتکب تخلف می‌شوند.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: بانک‌ها حداقل تا روز سه شنبه معادل دیگر استان‌های سیل زده عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات داشته باشند.

وی گفت: مبلغ ۶ هزار میلیارد ریال برای تملک زمین‌های کشاورزی باغات و منازل مسکونی اختصاص یافته است که از این میزان حدود ۴۲۰ میلیارد ریال به مردم روستای چم شیر پرداخت شده است.

استاندار ایلام یادآور شد: در جهت ایجاد روستایی در منطقه برز خلف اول باید مجوزها و استعلامات لازم از آب منطقه‌ای، محیط زیست، میراث فرهنگی، سد سیمره و دیگر دستگاه‌ها اخذ شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار