مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
خادم : سنجش و ارزیابی ها بر اساس توضیحات ، مدارک ،مستندات واصله، کیفیت و مدت پاسخگویی به مکاتبات، گزارش هیات رسیدگی به تخلفات اداری و سایر نهادهای نظارتی صورت گرفته است.
کد خبر: ۷۵۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷ 22 June 2019
مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد ، گفت : در ارزیابی و سنجش شرکت های گازی استان های کشور، کهگیلویه و بویر احمد در جایگاه چهارم قرار گرفت و موفق به کسب رتبه شایسته کشور شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رحمن خادم با اعلام این خبر افزود : دبیرخانه نظام سلامت اداری و مبارزه با فساد در راستای پنجمین دوره سنجش سلامت اداری شرکت های گاز سراسر کشور از دی ماه سال گذشته اقدام به صحه گذاری، امتیاز دهی، بررسی اعتراضات و رتبه بندی شرکت های گاز استان ها نموده است.
 
رتبه چهارم کشوری شرکت گاز استان در مبارزه با فساد

 مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار داشت: سنجش و ارزیابی ها بر اساس توضیحات ، مدارک ،مستندات واصله، کیفیت و مدت پاسخگویی به مکاتبات، گزارش هیات رسیدگی به تخلفات اداری و سایر نهادهای نظارتی صورت گرفته است.

رحمان خادم با تاکید بر ضرورت اصل ارزیابی و سنجش در عملکرد شرکت‌ها اذعان کرد: این گونه ارزیابی ها جدی، نفس‌گیر، حقیقی ومهم هستند.

 مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به وضعیت خاص کوهستانی و نقاط صعب العبور استان اظهار داشت: کار گازرسانی و خدمات دهی به مناطق محروم و کوهستانی و صعب العبور و هزینه‌های هنگفت مورد نیاز برای این نوع خدمت یکی از موانع مهم و گسترش توسعه استان می باشد که همکاران ما علی‌رغم این نوع از سختی های کار توانستند در زمینه سلامت اداری در سطح کشور خوش بدرخشند.

خادم در ادامه افزود: بر اساس اعلام دبیرخانه سنجش و ارزیابی نظام سلامت اداری و مبارزه با فساد، شرکت گاز استان موفق به کسب رتبه ۴ در  سطح کشور شده است در حالیکه در سال های گذشته این رتبه در بهترین حالت ۲۷ بوده است این ارتقاء ۲۳ پله ای مرهون کار تیمی و شفاف سازی در امور بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با ابراز خوشحالی از نحوه عملکرد همکاران در سطح استان اعلام کرد : افتخار کسب رتبه چهارم برگ زرین دیگری در کارنامه شرکت گاز استان و همکاران است .

خادم ضمن تبریک این موفقیت از تلاش‌های شبانه‌روزی و صادقانه همه همکاران اعم از معاونین، مدیران، کارکنان و کارگران شرکت گاز در سطح استان تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان از حسن مدیریت، شایستگی، تلاش های صادقانه و پیگیری های جدی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران سپاس گذاری کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار