کد خبر: ۷۵۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ 23 June 2019
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد از برپایی ۳ نمایشگاه طی تیرماه امسال در شهر یاسوج خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد "بابک درست" امروز در جمع خبرنگاران افزود: نمایشگاههای مبلمان از روز ۱۶ تا ۲۰ تیرماه ، صنعت ساختمان ۲۴ تا ۲۸ تیرماه و گل و گیاه ۳۱ تا ۴ مردادماه در مصلی امام خمینی یاسوج برگزار خواهد شد.
وی با تاکید بر حمایت از شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به نام رونق تولید نامگذاری شده، از همه تولیدکنندگان، نمایندگی های مرتبط و فروشندگان بومی جهت معرفی و فروش محصولات خود در نمایشگاههای فوق با توجه به اعمال تخفیفات ویژه دربحث واگذاری غرفه ها دعوت بعمل می آوریم .
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاهها رسیدن به بازارهای گسترده جهانی، نیازمند حرکت بسمت اقتصاد باز، اعمال استراتژی های جهش صادراتی و نگاه مدبرانه به خواسته ها و نیازهای مشتریان گوناگون در بازارهای مختلف است .
درست تصریح کرد: دستیابی به این هدف، نیازمند حضور پررنگ بخش خصوصی و بخش های وابسته دولتی در بازارهای مختلف است .
وی معرفی و شناسایی توانمندی ها و قابلیت های فنی واحدهای تولیدی و خدماتی، نمایشگاه ها را سکوی پرتاپ مهم در معرفی و شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های فنی واحدهای تولیدی و خدماتی عنوان کرد و ادامه داد: نمایشگاه، مرکزی برای تبادل اطلاعات و دست یافتن به پدیده های نوین علم و صنعت و انتقال فناوری است که مشارکت در نمایشگاه باعث می شود تا توانمندی واحدها و بنگاه های مختلف تولیدی به معرض نمایش گذاشته شود و زمینه برای دست یافتن به بازارهای جدید فراهم شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: درتعاریف دنیای امروز نمایشگاه را تبلیغ زنده می نامند، زیرا در نمایشگاهها عواملی چون صنعت گر، توزیع کننده، مشتری و کالا یا خدمات در یک زمان و مکان مناسب برای رسیدن به اهداف خاص خود در یک مکان تلاش می کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار