کد خبر: ۷۵۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ 24 June 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت:عصر دیروز در پی گزارشی مبنی بر غرق شدگی پسر بچه سه ساله‌ای در رودخانه بشار واقع در حاشیه پارک مهرورزی، نیرو‌های پایگاه اورژانس یاسوج به محل اعزام شدند. کودک سه ساله قربانی بی احتیاطی خانواده

جلال پوران فرد با بیان اینکه حوزه آتش نشانی یاسوج نیز در محل حادثه حاضر شده و این کودک را به بیمارستان منتقل کردند افزود: امداد رسانی برای احیای این کودک بی نتیجه ماند، زیرا هیچ گونه علائم حیاتی در هنگام حضور نیرو‌های امدادی نداشت.

وی با بیان اینکه این کودک به همراه خانواده خود برای تفریح به پارک مهرورزی یاسوج رفته بود، عنوان کرد: نیاز است شهرداری یاسوج تمهیدات لازم از جمله فنس و دیوار کشی برای پیشگیری از مخاطرات غرق شدگی در پارک مهرورزی بیندیشد تا چنین حوادث تلخی رخ ندهد.

پوران فرد افزود: در سه ماهه اول سال جاری بیش از ۱۸ نفر در رودخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد غرق شده‌اند که برخی از آنان پس از امدادرسانی اورژانس از مرگ حتمی نجات یافتند.

وی گفت: یک تیر ماه امسال نیز کودک ۵ ساله افغان در رودخانه بشار واقع در محدوده کرد لاغری شهرستان بویراحمد غرق شد و تلاش نیرو‌های اورژانس استان برای نجات این کودک بی نتیجه ماند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد با وجود آنکه فاقد خط ساحلی و دریایی است، اما در آمار غرق شدگی رتبه بالایی در کشور دارد.

وی با بیان اینکه وجود دریاچه و سد‌های کوثر، مارون و بیش از ۱۰ رودخانه پرآب، کانون پرمخاطره‌ای برای سلامت جوانان کهگیلویه و بویراحمد در فصل گرما است عنوان کرد: در سه سال اخیر در مجموع حدود ۳۰ نفر در رودخانه‌ها و آبگیر‌های استان به دلیل غرق شدگی جان باختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار