رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران : متاسفانه وجود اختلاف قیمت یک جنس در مغازه های گچساران وجود دارد که ما با نظارت بسیار با متخلفان برخورد خواهیم کرد که مردم در این راستا می توانند با مشارکت خود در اطلاع رسانی از متخلفان ما را یاری کنند.
کد خبر: ۷۵۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ 25 June 2019
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان خرداد ماه 286 مورد تخلف از اصناف این شهرستان کشف شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد "رضا شریفی " در گفت و گو با ایسنا افزود: نظارت بر بازار و واحدهای صنفی گچساران از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان وجود دارد.
وی بیان کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان خرداد ماه 5 هزار و 217 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تجارتی گچساران صورت گرفته است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده  286 مورد تخلف از اصناف این شهرستان کشف شده است.
شریفی عنوان کرد: این تخلفات بیشتر از نوع گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت  است.
وی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تا پایان خرداد ماه ارزش تخلفات کشف شده از صنوف متخلف در گچساران حدود 105 میلیارد ریال بوده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران خاطرنشان کرد: متخلفان جهت اعمال قانون به تعزیرات حکومتی گچساران معرفی شدند.
شریفی بیان کرد: در سه ماهه نخست سالجاری  95 مورد از گزارشات مردمی پیگیری و به نتیجه رسیده است.
وی اضافه کرد:  متاسفانه وجود اختلاف قیمت یک جنس در مغازه های گچساران وجود دارد که ما با نظارت بسیار با متخلفان برخورد خواهیم کرد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران عنوان کرد: مردم در این راستا  با مشارکت خود در اطلاع رسانی از متخلفان ما را یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار