شهردار اهواز:
شهردار اهواز با بیان اینکه انضباط اداری، مالی و ساختاری باید در شهرداری اهواز حاکم شود، گفت: این پذیرفته نیست که در تاریک‌خانه‌ها، توافقاتی انجام شود که خروجی آنها، تضییع بیت‌المال و حقوق مردم باشد.
کد خبر: ۷۵۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ 25 June 2019

موسی شاعری شهردار اهواز در آیین معارفه خود با اشاره به سابقه همکاری با شهردار قبلی، اظهار کرد: استاندار خوزستان نگاه ویژه نسبت به شهرداری دارد و همراهی استاندار روحیه‌بخش و تأثیرگذار بود و برای شهر اهواز اولویت‌هایی داریم.

به گزارش"تابناک" وی افزود: انضباط مالی، اداری و ساختاری باید در مجموعه شهرداری اهواز حاکم شود و منافع مردم باید بازستانده شود این پذیرفتنی نیست در تاریک‌خانه‌ها توافقاتی صورت بگیرد که خروجی آن تضییع حقوق مردم و بیت‌المال باشد.

شهردار اهواز با بیان این‌که ترجیح می‌دهم بیشتر عمل کنم تا حرف بزنم، عنوان کرد: مشکلات بسیار زیاد است اما اعتقاد دارم با کمک و همدلی می‌توانیم با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود گام‌های مؤثری برای توسعه شهر برداریم.

وی گفت: به‌تنهایی نمی‌توان مشکلات شهر اهواز را حل کرد و همه عناصر دانشگاهی، نخبگان و مدیران کمک کنند تا در کنار هم اهواز را به سوی توسعه پیش ببریم.

شاعری گفت: صنعت نفت، کارون زیبا و مجموعه ظرفیت‌های عظیمی که وجود دارد و همچنین فرصت کم‌نظیر اقوام گوناگون این امکان را ایجاد می‌کند که گام‌های مؤثری برداشته شود.

شهردار اهواز با اشاره به اهمیت همکاری اعضای شورای شهر با شهرداری، اظهار کرد: شهر اهواز ۱۴ شهردار خواهد داشت با یک مدیریت واحد که می‌تواند در پیشرفت شهر بسیار مؤثر باشد.

وی افزود: برای اولین بار است که شورای شهر به یک نفر از بدنه شهرداری اعتماد کردند که یک فرصت مغتنم است و باید در کنار هم تلاش کنیم که اعتماد شورای شهر به بدنه شهرداری اهواز نتایج خوبی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار