سریال ادامه دار حاشیه های ورزش لنده؛
اختلافات سید مصیب یوسفی رئیس هیات فوتبال شهرستان لنده و محمود فاضلی رئیس اداره ورزش جوانان سرانجام منجر به استعفای یوسفی شد. استعفایی که همراه شد با افشاگریهایی ایشان و چند نفر از مسئولین هیاتهای ورزشی درباره تخلفات انجام گرفته در اداره ورزش و جوانان!
کد خبر: ۷۵۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۱ 26 June 2019

تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛اختلافات سید مصیب یوسفی رئیس هیات فوتبال شهرستان لنده و محمود فاضلی رئیس اداره ورزش جوانان سرانجام منجر به استعفای یوسفی شد. استعفایی که همراه شد با افشاگریهایی ایشان و چند نفر از مسئولین هیاتهای ورزشی این شهرستان درباره برخی تخلفات انجام گرفته در اداره ورزش و جوانان!

استعفای رئیس هیات فوتبال لنده/افشای تخلفات در اداره ورزش و جوانان توسط شش نفر از مسئولین هیات های ورزشی+سند

ساعات گذشته یوسفی رئیس هیات فوتبال لنده با ارسال یادداشتی به تحریریه تابناک کهگیلویه و بویراحمد اطلاع داد که از سمت خود استعفا داده است.
سید مصیب یوسفی در متن استعفای خود عدم حمایت لازم از سوی مدیر ورزش و جوانان و کارشکنی های ایشان در جلو گیری از برگزاری مسابقات فوتبال را از جمله دلایل استعفای خود برشمرد.
رئیس مستعفی هیات فوتبال همچنین برخی تخلفات اداری در اداره ورزش جوانان که قسمتی از آنان به فوتبال مربوط می شده است را از جمله علل استعفای خود عنوان کرده است.

در متن استعفای ارسالی سید مصیب یوسفی به تحریریه تابناک آمده است؛

بسمی تعالی
ریاست محترم هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد
سلام علیکم-احتراما اینجانب سید مصیب یوسفی رئیس هیئت فوتبال شهرستان لنده با توجه به عدم حمایت لازم از سوی اداره ورزش وجوانان شهرستان لنده و کارشکنی های فراوانی که برای این هیئت انجام داده و از هیچ کاری در راه جلوگیری از برگزاری مسابقات دریغ نکرده و موارد فراون و خلاف قانونی که در اداره فوق انجام میشود و اینجانب همه آنها را به اطلاع اداره کل ورزش وجوانان رسانده ام و هیچ برخوردی با ایشان انجام نشد بنده استعفای خود را اعلام می دارم .
امید است فوتبال شهرستان لنده هر چه زودتر در مسیر ترقی و پیشرفت قرار گیرد.

با احترام سید مصیب یوسفی

گفتنی است در دو سال گذشته برخی هیات های ورزشی اختلافات شدیدی با مدیر اداره ورزش و جوانان پیدا کرده اند که این اختلافات کماکان ادامه و یکی از این هیاتهای ورزشی هیات فوتبال است.

در روزهای گذشته چند نفر از مسئولین هیاتهای ورزشی پرده از برخی تخلفات در این مجموعه برداشتند که در ادامه یک نمونه از مکاتبات انجام گرفته این هیاتهای ورزشی به مراجع مربوطه آورده شده است .
مکاتبه ای که در آن ۶ نفر از مسولین هیاتهای فوتبال، کشتی، بدمینتون، تکواندو، هندبال و مسئول هیات های ورزشی اداره ورزش و جوانان پرده از برخی تخلفات اداری در مجموعه ورزش و جوانان برداشته اند.

استعفای رئیس هیات فوتبال لنده/افشای تخلفات در اداره ورزش و جوانان توسط شش نفر از مسئولین هیات های ورزشی+سندباید منتظر ماند و دید موارد ذکر شده از سوی مسئولین هیاتهای ورزشی لنده که از آنها به عنوان تخلفات مدیر ورزش این شهرستان نام برده شده است واقعیت دارد یا مدیر ورزش موارد آورده شده را بعداز هماهنگی های اداری انجام داده است.

بدیهی است سایت خبری تابناک حق ارایه جوابیه در این راستا را از سوی اداره ورزش و جوانان لنده محفوظ می‏‌دارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
ابروی یک مسلمان را بردن به اتهامات واهی که قبلا رسیدگی و تایید نشدن هم شرعا و هم قانونا خلاف است و بزودی از تابناک شکایت خواهد شد
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
شش رئیس هیات مهر و امضا زدن
تابناک هم زد این روسای هیات ها میگن که در ورزش لنده این ۱۴ مورد تخلف شد
از خودش اگر می نوشت حرف و گلایه و شکایت میتونستید بکنید
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
ناشناس جان
۶ نفر از کسانی که آقای فاضلی براشون ابلاغ زد مهر کردن که ایشون این تخلفات دارد
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
اتفاقا تابناک کار خوبی کرد
حقیقت این موارد باید روشن بشه
این افراد مسولیت دارند در ورزش لنده و مدعی شدن که این تخلفات شد
و این نامه چند وقت هست دست با دست اعضای مجازی می چرخه
یا این افراد دروغ میگن و یا تخلفاتی وجود دارد خالی از این موارد نیست و مردم منتظر هستند که رسیدگی شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار