کد خبر: ۷۵۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۶ 26 June 2019
بخش ccu و درمانگاه قلب بیمارسان شهید جلیل یاسوج روز سه شنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آئین اظهار داشت: این بخش با ۱۷ نیروی مجرب، ۱۴ تخت ccu و ۱۰ تخت پستccu و نیز با امکاناتی از جمله تشک، مانیتور، اکسیژن مرکزی و ساکشن اماده ارائه خدمت به مردم استان است.
پرویز یزدان پناه گفت: این بخش حدود ۹۹۶ متر مربع مساحت دارد و بزرگترین مرکز CCU در استان است که اعتباری افزون بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تکمیل آن هزینه شده است.
وی افزود: ۲ اتاق ایزوله و ۲ ایستگاه پرستاری برای خدمت رسانی به بیماران در نظر گرفته شده که امید است با آغاز بکار این مرکز از اعزام بخشی از بیماران به خارج کهگیلویه و بویراحمد تا حدود زیادی جلوگیری شود.
یزدان پناه عنوان کرد: با پیگیری‌های نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، معاونت درمان تجهزات مورد نیاز بخش مراقب‌های ویژه قلب بیمارستان شهید جلیل تهیه و آماده ارائه خدمت به شهروندان است.
بیمارستان شهید دکتر جلیل شهر یاسوج با ۲۹۴ تختخواب در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع و زیربنای ۲۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع در هشت طبقه و ۳۲ بخش تخصصی و فوق تخصصی ساخته شده و اکنون با تجهیزات کامل در حال خدمت رسانی به مردم کهگیلویه و بویراحمد است.
این بیمارستان به ۲ دستگاه استندبای قطع برق (آماده به کار) مجهز بوده و سایر تجهیزات درمانی و تأسیساتی آن مطابق پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا خریداری شده و در مجموع یکی از مجهزترین بیمارستان‌های جنوب کشور است.
بیمارستان شهید دکتر جلیل شهر باسوج دارای هشت اتاق عمل، یک اتاق عمل اورژانس، هشت اتاق LDR (زایمان)، یک سالن آمفی تئاتر و ۱۶ کلاس درس است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار