سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در نشست خبری:
یزدانپناه : اجازه نمی دهیم که یک معاونت انحصاری در اختیار شهرستانی خاص قرار گیرد به گونه ای که رانت ایجاد شود و حق دیگر مناطق نادیده گرفته شود.
کد خبر: ۷۵۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 26 June 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ، خدمات بهداشتی و درمانی کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات دانشگاه گفت : با وجود بدهی های سنگین دانشگاه ، سعی می کنیم ، پروژه های نیمه تمام در مناطق مختلف استان را به اتمام برسانیم.
پرویز یزدانپناه افزود : در دوره جدید سعی بر این است که از ظرفیت نیروهای بومی در مجموعه دانشگاه استفاده شود .
یزدانپناه گفت : توازن منطقه ای در استفاده از نیروها رعایت می شود و اجازه نخواهیم داد که یک شهرستان به طور ثابت معاونتی خاص را تصاحب کند و از این طریق حق دیگر مناطق را نادیده بگیرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ، افزود : متاسفانه دانشگاه اکنون با بدهی های زیادی روبرو است به گونه ای که سال ۹۵ و در پایان مدیریت دکتر چمن که بدهی های دانشگاه ۳۰ میلیارد تومان بوده است اکنون به ۱۹۶ میلیارد تومان رسیده است که فشار سنگینی را بر ما و برنامه های دانشگاه وارد می کند.
یزدانپناه در مورد اینکه آیا حیف و میلی در این خصوص صورت گرفته است گفت : در خصوص بدهی ها  بحث حیف و میل نیست بلکه بحث سوء مدیریت است که متاسفانه این بدهی های سنگین دست ما را برای اقدامات بسته است اما سعی می کنیم پروژه های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.
وی در خصوص تغییر مدیران و معاونین گفت : با توجه به بررسی های صورت گرفته تغییرات در سطوح مدیریتی شهرستان ها و معاونین  حتمی است که البته از هم اکنون این تغییرات آغاز شده است.
یزدانپناه در پاسخ به سوالی مبنی بر جایگاه حامیان دولت در دانشگاه علوم پزشکی گفت : حتما از نیروهای حامی دولت استفاده خواهد شد اما این به معنی عدم استفاده از نیروهای توانمند دیگر جریان ها نیست.
وی با اشاره به وجود بیشترین مشکلات حوزه بهداشت و درمان در شهرستان کهگیلویه خصوصا دهدشت ، افزود : مطمئنا شروع تغییرات از حوزه کهگیلویه خواهد بود .
یزدانپناه ادامه داد : در این شهرستان الان ۲۲ ماه است که مطالبات پرسنل داده نشده است و متاسفانه در این زمینه رتبه آخر کشور را دارد! که نشان دهنده مشکل در مدیریت است ، بنابراین تغییرات از کهگیلویه آغاز خواهد شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان افزود : از سیاسیون چه اصلاح طلب چه اصولگرا می خواهم بر  مدیریت دانشگاه برای دخالت در تغییرات پافشاری نکنند. چرا که ما می بینیم در ب خی شهرستان ها مثلا فلان چهره اصلاح طلب فشار می آورد که فلان مدیر هر چند ضعیف است نباید تغییر کند یا در جریان اصولگرا هم همینطور ! اما این عزیزان باید بدانند کار دانشگاه علوم پزشکی سیاسی نیست بلکه موضوع سلامت و زندگی مردم است. اما مطمئن باشید تغییرات حتمی خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
کاش دکتر یه گوشه نظری هم به نیروهای حاشیه میکردو ما رو این بلاتکلیفی در می آورد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار