بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در اطلاعیه ای از عموم مردم جهت شرکت در مراسم تشییع پیکرهای 150 شهید گمنام دفاع مقدس دعوت بعمل آورد.
کد خبر: ۷۵۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ 26 June 2019

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در اطلاعیه‌ای با تسلیت و تعزیت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) از عموم مردم به ویژه مردم ولایتمدار، قدرشناس و شهیدپرور تهران بزرگ جهت شرکت در مراسم تشییع پیکرهای 150 شهید گمنام دفاع مقدس دعوت به عمل آورد.

در ابتدای این اطلاعیه آمده است: سلام و صلوات خداوند بر شهیدان حماسه ساز، عزت آفرین و فداکار از صدر اسلام تاکنون که در عرصه‌های مختلف دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های والای اسلام، حفظ و حراست از مرزهای دینی، اعتقادی و جغرافیایی در مقابله با کفر و استکبار جهانی از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به لقاءالله پیوستند.
این واقعیتی انکارناپذیر است که امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و جان فشانی شهدای گرانقدر و عزتمند ایران اسلامی است که در برابر متجاوزان به آب و خاک و استقلال و میهن اسلامی، هستی و جان خود را فدا کردند و با ایثار، شهامت و شهادت خود استقلال، آزادی، امنیت و اقتدار را نصیب کشورمان ساختند.
اینک که در برهه حساس شاهد هجمه رسانه‌ای، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... دشمنان شیطان صفت و قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم، شهدای گمنام دفاع مقدس "یاران صادق" ولایت و امامت بار دیگر عطر مقاومت، ایستادگی، شجاعت و شهامت را در پایتخت جهان اسلام و استان های شهیدپرور ایران اسلامی پراکنده می‌کنند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: تکریم و بزرگداشت شهدای گمنام دفاع مقدس، تکریم فرهنگ ایثار، شهادت، اخلاص و قدردانی و قدرشناسی از شهدای والامقام و تجدید میثاق و ادامه راه پرتلألو آن حماسه آفرینان دوران هشت سال دفاع مقدس است.
در پایان این اطلاعیه؛ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از مردم و امت بصیر، انقلابی و ولایتمدار تهران، اقشار مختلف ، احزاب و مسئولان دعوت به عمل آورده است تا روز پنج شنبه 6 تیرماه ساعت 9 صبح مقابل دانشگاه تهران با شرکت و حضور حماسی و گسترده در این مراسم معنوی و عزّت آفرین که در آستانه سالروز شهادت ششمین اختر تابناک ولایت و امامت حضرت امام جعفر صادق (ع) قراردارد با پیکرهای مطهر فرزندان برومند حضرت روح الله، بیعت تازه سردهند و یاد و نام و آرمان های والای شهیدان را زنده نگه دارند.
در ادامه قدردانی ملت سلحشور ایران اسلامی و مردم بزرگوار تهران از شهدای گمنام "یاران صادق"، مراسم شب وداع با این شهدا روز چهارشنبه 5 تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی ـ خیابان سرو برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار