رئیس فراکسیون امید در واکنش به حادثه برخورد پلیس با یک دختر در شرق تهران از پیگیری خود و تعدادی از نمایندگان درخصوص این حادثه خبر داد.
کد خبر: ۷۵۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ 26 June 2019

به گزارش تابناک تهران محمدرضا عارف در واکنش به برخورد پلیس با دختر پارک تهران پارس در یادداشتی اینستاگرامی نوشت: بارها گفته‌ام که یکی از تفاوت‌های انقلاب ما با دیگر انقلاب‌های جهان وجه فرهنگی و اخلاقی آن است. متاسفانه در چهل سالی که از عمر انقلاب گذشت نتوانسته‌ایم به خوبی در ارتقا فرهنگ گام‌های موثری برداریم؛ به همین دلیل است که هر از چند گاهی شاهد برخوردهای زشت، زننده و خشن با بانوان کشورمان توسط افرادی که باید الگوی فرهنگی و ارزشی کشور باشند هستیم. 

آنچه که اخیراً در یکی از بوستان‌های شرق تهران اتفاق افتاد و ظاهرا یکی از ماموران نیروی انتظامی با توسل به زور درصدد بازداشت یکی از بانوان شهرمان بود روح و جان آدمی را به درد میاورد. از همان ساعاتی که در جریان این موضوع قرار گرفتم پیگیری‌هایی را با کمک همکارانم در مجلس انجام دادم. 

منتظر شفاف‌سازی نیروی انتظامی درخصوص این حادثه هستیم و مطمئناً تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری ها را ادامه خواهیم داد. اینگونه برخوردهای به هیچ وجه با جامعه دینی ما و نهادهای خدمتگزار مردم تناسب ندارد.

Capture

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار