معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی کشور گفت: 52 هزار دانش‌آموز مناطق محروم در کشور تحت پوشش بنیاد علوی هستند که از این تعداد 7 هزار دانش‌آموز مربوط به آذربایجان‌غربی است.
کد خبر: ۷۵۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ 30 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی موسی برزگری  در حاشیه بازدید از مدرسه 20 کلاسه علوی این شهرستان، ارتقای سطح تحصیلی دانش‌آموزان مناطق محروم روستایی کشور را  یکی از برنامه‌های بنیاد مستضعفان در قالب بنیاد علوی عنوان کرد و افزود: طبق تفاهم‌نامه‌ بنیاد مستضعفان با وزارت آموزش و پرورش، تلاش می‌شود تا دانش‌آموزان مناطق محروم روستایی کشور را نیز از امکانات تحصیلی سایر دانش‌آموزان کشور همچون استفاده از برنامه‌های آموزشی بهره‌مند کرده تا بدین طریق استعداد‌های دانش‌آموزان شکوفا شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر 52 هزار دانش‌آموز در کشور تحت پوشش آموزش‌های این کلاس‌ها هستند که از این تعداد 7 هزار دانش‌آموز مربوط به آذربایجان‌غربی است.

معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی کشور همچنین گفت: سال گذشته هشت هزار و 221 دانش‌آموز که تحت پوشش این طرح قرار دارند موفق به ورود به بهترین دانشگاه‌های کشور شدند که این همان هدف و رسالت بنیاد علوی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار