کد خبر: ۷۵۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ 01 July 2019
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مسؤولان دستور داد تا کنکور بدون مشکل و به بهترین نحو برگزار شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از موضوعاتی که مطرح شد بحث برگزاری کنکور بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در این نشست اظهار کرد: در روزهای 13 و 14 تیرماه باید کنکور سراسری در 5 رشته در استان برگزار شود.
وی گفت: برای برگزاری کنکور با کمبود فضا و امکانات از جمله امکانات سرمایشی روبرو هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست به فرمانداران و همه مدیران مرتبط دستور داد که کنکور به بهترین نحو برگزار شود حتی اگر لازم باشد فرمانداران وسایل فرمانداری را به محل برگزاری کنکور انتقال دهند تا به خوبی برگزار شود.
وی گفت: کافی است کوچکترین مشکلی در روند کنکور پیش آید و همین موجب ایجاد مشکلات بیشتری برای استان خواهد شد.
گفتنی است امسال بیش از 22 هزار نفر کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور سراسری شرکت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
آنهایی که بیدبلند را از بهمئی جدا کردند باید پاسخگو باشند هر چند خیانت کردند ولی معلوم نیست چه مافیایی پشت این قضیه بود متاسفانه انقلابی های بهمئی هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مشغول تقسیم غنائم و پست ها بودند و خواب بودند تا خاک بهمئی به تاراج رفت قسمتی را رژیم منحوس پهلوی جدا کرد و قسمتی هم به علت نالایق بودن مسئولین بهمئی از بهمئی جدا شدند بید بلند در سال 1360 از بهمئی جدا شد تشان در سال 1363 از بهمئی جدا شد ترتاب در سال 1396 از بهمئی جدا شد سرحد بهمئی یعنی کوه سفید و کوه سیاه و دلی مهرجان بوسیله مسئولین خائن وقت در سال 1391 از یهمئی جدا شدند حالا چیزی از سرزمین بهمئی باقی نمانده و باید بچه های متولد خاک بهمئی غیر بومی منطقه خود شوند!!!!! بنابراین بار دیگر اتحاد بهمئی و پشتیبانی مسئولین استانی و کشوری از جمله نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و استاندار محترم استان و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استان از آنها را می طلبد تا بار دیگر سرزمین های جدا شده از بهمئی به بهمئی ملحق گردد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار