طی یک سال گذشته مدیریت برق لنده وعده نصب اتو ترانس را می دادند و با اینکه در روزهای گذشته این دستگاه در ورودی شهر لنده نصب شد باز هم شاهد هستیم که خانوار ها و فعالین صنعتی در این منطقه هیچ امنیتی ندارند
کد خبر: ۷۵۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳ 04 July 2019

طی یک سال گذشته مدیریت برق لنده وعده نصب اتو ترانس را می دادند و با اینکه در روزهای گذشته این دستگاه در ورودی شهر لنده نصب شد باز هم شاهد هستیم که خانوار ها و فعالین صنعتی در این منطقه هیچ امنیتی ندارند و حتی در ساعات خاصی که مدیریت برق این ساعات را مناسب برای فعالین صنعتی عنوان کرده است برق دچار قطعی میشود که این قطعی ها باعث خسارات سنگین به مردم میشود.قصه ای تکراری که نشان می دهد مدیریت برق لنده توان بهتر شدن اوضاع را ندارد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد؛ گویی مشکلات برقی قصد ندارد دست از سر مردم لنده بردارد و همچنان شاهد هستیم این شهر مشکلات برقی دارد و نصب اتو ترانس نیز در جلوگیری از قطع برق تاثیر نداشته است.

در روزهایی که دیگر مناطق عمده مطالباتشان پروژه های بزرگ عمرانی، اقتصادی است مردم لنده داشتن یک زندگی با شرایط عادی تبدیل به آرزو برایشان شده است.

باید منتظر ماند و دید آیا مسئولین استان کهگیلویه و بویر احمد برای ادامه تابستان گرم و طاقت فرسای ۹۸ برنامه ای خواهند داشت یا همچنان مردم این منطقه باید یک تابستان دیگر را با شرایط سخت سپری کنند.

مردمی که از سال ۱۳۹۵ تا کنون وعده رفع مشکلات حوزه برق با احداث ایستگاه فوق توزیع به آنان داده میشود.کماکان هیچ اقدام عملی که نشان دهد مسئولین درصدد احداث این ایستگاه هستند را نمی بینند .ایستگاهی که حتی مدیر عامل برق استان کهگیلویه تنها راه رفع مشکلات برق این شهرستان را احداث آن عنوان کرده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
مگر فرماندار پروازی است؟ خوب بررسی کنید اگر پروازی است برق به شما نخواهد رسید!!!
بویراحمد سرافراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
آخ و بخت لنده بی صحاب، اون از فیش ها و این هم از قطعی ها... چهار روز دیگه فیش های برق میلیون تومانی میره دم خونه های مردم بیچاره.. البته سراسر استان انگار مشکل برقی دارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار