حال پس از ماجرای استعفای سرپرست فرمانداری کهگیلویه ، سرپرست بخشداری پاتاوه هم اعلام استعفا کرده است و این بار هم دلیل ، همان موضوع عدم صدور حکم مدیریت است.
کد خبر: ۷۵۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ 05 July 2019

هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک تر می شویم ، حساسیت ها در میان مردم و مسئولین بیشتر می شود . مسئولان خصوصا مسئولان سیاسی از جمله گروه های هستند که باید از هم اکنون و با جدیت زمینه سازی های لازم برای برگزاری انتخابات را مهیا کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد اما هنوز احتمال تغییراتی در حوزه مسئولیت های سیاسی وجود دارد . شاهد این مدعا عدم صدور حکم مدیریت برخی سرپرستان مناصب سیاسی است. چیزی که باعث بی انگیزگی برخی مدیران شده است و گاه و بیگاه اعلام استعفا می کنند و در لابه لای دلایل آن ها هم صحبت از صادر نشدن حکم مدیریت و بی انگیزگی آن ها برای ادامه کار ، به میان می آید.
چند ماه پیش فرماندار کهگیلویه که هنوز به عنوان سرپرست مشغول فعالیت است ، اعلام کرد مه استعفا داده است و البته مهمترین دلیل هم همین عدم صدور حکم سرپرستس بود. هرچند ، نیکبخت به فعالیت خود در فرمانداری کهگیلویه ادامه داد اما احتمالا و در صورت عدم صدور حکم مدیریت وی ، دوباره شاهد استعفای وی خواهیم بود.
حال پس از ماجرای استعفای سرپرست فرمانداری کهگیلویه ، سرپرست بخشداری پاتاوه هم اعلام استعفا کرده است و این بار هم دلیل ، همان موضوع عدم صدور حکم مدیریت است.
باقر قائمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: حکم سرپرستی بخشداری پاتاوه در روز بیست هشتم اردیبهشت ماه امسال برای اینجانب صادر و البته در آن همان زمان قول صدور حکم بخشداری در کمتر از 2 هفته به من نیز داده شد.
وی با بیان اینکه از آن زمان تاکنون حدود 40 روز می گذرد و اتفاق خاصی برای صدور این حکم نیفتاده است، اظهارداشت: مسئولی که حکم مدیریت نداشته باشد نمی‌تواند پاسخگوی سئوالات مردم و مراجعان باشد. در مدت مسئولیتم تلاش کردم خادم خوبی برای مردم زادگاهم باشم اما بپذیریم که در چنین شرایطی نمی توان وظایف خود را به خوبی انجام داد.
وی افزود:  با حکم سرپرستی نمی توانستم آنطور که باید و شاید به این توقعات پاسخ دهم و الان هم اگر حکم اینجانب صادر شود یا نشود باز طرفدار دولتم و تفکرات سیاسی من همان تفکرات گذشته خواهد بود.
سرپرست مستعفی بخشداری پاتاوه در شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استعفای خود را تقدیم استاندار، سرپرستی فرمانداری شهرستان و حوزه معاونت سیاسی کرده ام و فردا شنبه پانزدهم تیرماه نیز درمحل کار خود حاضر نمی شوم.
سرپرست مستعفی بخشداری پاتاوه شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود بنا به مسائل حاشیه‌ای انتخابات از این مسئولیت استعفا داده‌اید، آیا چنین موضوعی صحت دارد؟ هم یادآورشد: خیر، چنین چیزی درست نیست.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ارشد مدیریت از بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
بابا هر کسی مسئولیت می پذیرد حداقل سه ماه باید سرپرست باشد تا امتحان پس دهد و از فیلتر داشتن صلاحیت بگذرند آنگاه حکم قطعی مدیریتی ایشان صادر می گردد واقعا متعجبم که بعضی افراد با الفبای مدیریت آشنا نیستند هم مسئولیت می پذیرند و هم آنهایی که به چنین افرادی مسئولیت می دهند
داريوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
با سلام تيم مديريتي احمدي همشون سرپرست بودن وهستن با اين وضعيت جاي تاسف دازد كه يك استا ن بازيچه يك مشت معامله گر بوده اونم دوسال اي داد از اين همه بي دادي
ممبی بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
شاید بخش بزرگ پاتاوه که خود باید مرکز شهرستان دنا باشد مثل بخش عظیم ممبی بهمئی که قرار بود در سال 69 مرکز شهرستان طیبی سردسیر و گرمسیر (لنده و چاروسا)و بهمئی سردسیر و گرمسیر(دیشموک و لیکک) باشد در وزارت کشور کد نداشته باشد بنابراین بچه های پاتاوه مسئله را بررسی و پی گیری نمایند.
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
مگه پاتاوه بخشداری داره اخه بخشدار میخاد چکار
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
پس خواسته خودشو سبک سنگین کنه ای بابا انقدر منتظرن که تو بری و دست به دامن حاجی یا همون امیر کبیر بشن برا این پست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار