کد خبر: ۷۶۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵ 06 July 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرام ، سید فرج الله خشنود نژاد با صدور حکمی از سوی سید عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد ، به عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرام تعیین و در حالی که حمیدرضا ذوالفقاری رئیس پیشین اداره راه و شهرسازی چرام در مراسم تودیع خود شرکت نکرد از خدمات وی تشکر و قدردانی شد.

فرماندار شهرستان چرام ، در مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید  اداره راه و شهرسازی شهرستان چرام ، بر رفع موانع و مشکلات راه ها و جاده های شهرستان چرام تاکید کرد و گفت : اداره راه و شهرسازی باید خدمات خود را در حوزه راه ، برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم این شهرستان افزایش دهد و نسبت به تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام اقدام کند.

هادی فتاحی اصل به نیاز مبرم شهرستان چرام به راه ها و مسیرهای استاندارد و با کیفیت اشاره کرد و از سید عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد خواست تا با اختصاص هزینه و اعتبارات بیشتر ، توجه جدی به این شهرستان داشته باشند.

وی همچنین از بررسی مشکلات راه ها و مسیرهای شهرستان چرام در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد و گفت : به زودی خبرهای اُمیدوارکننده در حوزه ی راه و شهرسازی برای شهرستان چرام به اطلاع هموطنان خواهد رسید که توسعه ی راه های این شهرستان را شامل خواهد شد.

سید عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد ،  از تلاش های دکتر هادی فتاحی اصل برای توسعه ی راه ها در این شهرستان تقدیر کرد و از همکاری هر چه بیشتر این نهاد در آینده نزدیک و تکمیل طرح های مختلف خبر داد.

در پایان این مراسم از خدمات حمیدرضا ذوالفقاری رئیس پیشین تجلیل و فرج الله خشنودی نژاد به عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرام معرفی شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار