کد خبر: ۷۶۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ 08 July 2019
چاله‌ چوله‌های زیاد در شهر یاسوج به دو دلیل بوده که موجب نارضایتی مردم شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از مشکلاتی که شهر یاسوج را نازیبا و عبور و مرور را در آن مشکل کرده و هم مردم شهر و هم گردشگران از این وضعیت نگران و ناراضی‌‌اند وضعیت خیابان‌های این شهر است.
چاله چوله‌هایی که امان مردم مردم را بریده و بیشترین اعتراض و شکایت مردم در شهر یاسوج از این وضعیت است و نمی‌دانند که مقصر این وضعیت کیست و چرا با مقصران برخورد نمی شود و اصولا چرا چنین وضعیتی علی‌رغم نارضایتی شدید مردم همچنان ادامه دارد.
در همین زمینه به سراغ نستهن مقدم شهردار یاسوج رفتیم و از وی در خصوص دلیل ایجاد چاله چوله‌های شهر یاسوج سؤال کردیم که مقدم اظهار کرد: شهرداری یاسوج وظیفه خود را در ترمیم و روکش آسفالت در معابر و خیابان‌ها انجام می‌دهد و این دستگاه‌های خدمات‌رسان هستند که کنده‌کاری انجام می‌دهند.
وی با بیان این که آن‌ها هم ناگزیر به انجام این کار و ارائه خدمات به مردم هستند افزود: شهر یاسوج رو به رشد است و هر روزه شاهد ساخت و سازهای جدید در آن هستیم و از سوی دیگر برخی از سیستم‌ها و شبکه‌های خدمات‌رسانی مثل آب در این شهر عمر بالایی دارند و همین موجب شکستگی‌ها می‌شود.
مقدم با بیان این که در حال حاضر معابر و خیابان‌های شهر یاسوج در دستور کار آسفالت‌ریزی قرار گرفته است افزود: از قبل هم به دستگاه‌ها اعلام کرده‌ایم که هر کاری دارند انجام دهند اما برای مثال وقتی خیابان منتهی به بیمارستان امام سجاد را آسفالت کردیم تنها دو هفته پس از این کار، شبکه آب آن منطقه دچار مشکل شد و آب و فاضلاب ناگزیر به کنده‌کاری شدند.
همچنین فیض‌الله پاسره مدیرعامل آب و فاضلاب استان با اشاره به عمر بالای شبکه آب شهر یاسوج اظهار کرد: همین موجب شده که شاهد شکستگی‌های ممتد در شهر یاسوج باشیم و ناگزیر به کنده‌کاری هستیم.
متاسفانه پس از کنده‌کاری دستگاه‌های خدمات‌رسان در این شهر  وظیفه خود را به درستی در ترمیم نقاط کنده‌کاری شده انجام نمی‌دهند و به بدترین و بی‌کیفیت‌ترین شکل و بدون زیرسازی لازم اقدام به آسفالت محل کنده‌کاری شده می‌کنند که همین موجب ایجاد مشکلات فراوان در معابر شهر یاسوج شده و مردم کاملا از این وضعیت ناراضی‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار