کد خبر: ۷۶۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ 08 July 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس آخرین آمار وزارت نیرو ، مصرف برق در این استان در روز دوشنبه جاری، چهار و نیم درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد دارد .
داوود راهزادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز دوشنبه ۱۶ تیرماه سال جاری مصرف برق کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۴۱۱ مگاوات ثبت شد.
وی با اشاره به اینکه در این روز مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ مگاوات بیشتر بوده است، افزود: به منظور جلوگیری از خاموشی با مدیریت بیشتر، مشترکین در مصرف برق صرفه جویی کنند.
راهزادی بیان کرد: بیشترین مصرف برق در بین شهر های این استان مربوط به گچساران با ۱۵۵ مگاوات بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شهرستان های بویراحمد و دنا با مصرف ۱۰۶ مگاوات و افزایش ۱۵ مگاواتی نسبت به سال قبل در رتبه دوم مصرف برق در این استان قرار داشتند.
راهزادی عنوان کرد: مصرف برق در شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، باشت و چرام به ترتیب ۳۳،۳۵،۷۴ و ۲۱ مگاوات ثبت شده است.
وی میزان مصرف برق در پیک بار روز شانزدهم تیرماه امسال در کشور را نیز ۵۴ هزار و ۹۶۲ مگاوات ذکر و افزود: میزان مصرف برق در کشور در این روز نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش را نشان می دهد.
راهزادی از مشترکان برق در کهگیلویه و بویراحمد خواست در تابستان امسال، برق مصرفی خود را مدیریت کنند تا قطعی برق برنامه ریزی شده اعمال نشود.
وی گفت: روزانه بیش از یکهزار و ۷۰۰ کنتور دیماندی پمپ های کشاورزی با میزان مصرفی بیش از ۱۰ مگاوات برق در کهگیلویه و بویراحمد در ساعت های پیک بار قطع می شود.
افزون بر ۲۷۰ هزار مشترک خانگی و تجاری برق در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار