کد خبر: ۷۶۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ 08 July 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با صدور حکمی از سوی اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد سیدنظر زینی پور بعنوان سرپرست مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج اداره کل منصوب و مشغول بکار گردید.
در بخشی از حکم صادره آمده است:
نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج استان تعیین و منصوب می شوید.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و در راستای تحقق اهداف و سیاستهای سازمانی در جهت ایجاد زمینه های مناسب برای کارآموزی، اشتغال، ازدواج، ادامه تحصیل، تأمین مسکن، اعطاء تسهیلات وام بانکی ، ارائه خدمات آموزشی، بهداشت و درمان و جذب کمکهای مردمی و انجمنها و مؤسسات خیریه برای بهبود معیشت زندانیان و خانواده های آنان و نیز جذب منابع و اعتبارات اشتغالزایی بانک ها و مؤسسات برای زندانیان آزاد شده اقدامات لازم را معمول نمائید.
پیش از این سید خیراله خوشقدم ریاست مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج اداره کل زندان های استان را عهده دار بود که اخیراً بعنوان مسئول بازرسی اداره کل منصوب شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار