کد خبر: ۷۶۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ 09 July 2019
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۶۵۰ واحد مسکونی توسط سپاه پاسداران برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)  این استان امسال ساخته خواهد شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا، سردار حمید خرمدل روز سه شنبه در حاشیه دیدار با مردم گچساران در جمع خبرنگاران افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی بیش از ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه خواهد شد.
وی بیان کرد: هم اکنون طرح آبرسانی به ۱۰۰ روستای شهرستان باشت توسط سپاه در دست اجراست.
خرمدل اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بیش از ۱۸۰ میلیارد در دست اجراست که بخش عمده این طرح در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
وی بدون اشاره به اعتبارات گفت: بیش از یک هزار طرح اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در این استان در دست اجراست که تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.
خرمدل افزود: این طرح‌ها در زمینه ساخت مسکن برای مددجویان، آبرسانی به مناطق محروم و اجرای طرح‌های اقتصادی در زمینه کشاورزی و دامپروری است.
وی گفت: امسال توسعه دهستانهای قرارگاه پیشرفت و آبادانی در دستور کار قرار دارد و در سال جاری برنامه آن مشخص می‌شود.
خرمدل به فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در پنج دهستان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در این روستاها کارگروه‌های تخصصی اقتصاد و معیشت، سلامت، فرهنگی، تعلیم و تربیت و عمران و زیرساخت تشکیل شده است.
خرمدل توسعه همه جانبه را اساس کار این قرارگاه عنوان کرد و افزود: فعالیت‌های انجام گرفته توسط کارگروه‌ها باعث ایجاد پویایی در فرهنگ سازی روستاها و توانمند سازی مردم می‌شود.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هم اینک ۱۵۲ گروه جهادی در حوزه دانش آموزی و دانشجویی در سطح روستاها و مناطق محروم استان مشغول فعالیت و انجام کارهای عمرانی، خدماتی، فرهنگی و محرومیت زدایی هستند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه با جمعی از مردم شهرستان گچساران دیدار و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار