کد خبر: ۷۶۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 10 July 2019
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت 80 درصدی ورودی چرام خبر داد و گفت: هفته آینده ورودی چرام مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عبدالمجید نژاد‌صفوی در جمع خبرنگاران گفت: پروژه چهار خطه ورودی دهدشت به چرام به طول سه کیلومتر با پیشرفت 80 درصد در حال اجراست.
نژادصفوی عنوان کرد: این پروژه بخشی از راه اصلی باباکلان –چرام و دهدشت –پاتاوه است که از مرکز شهرستان 11 کیلومتر و با شهر چرام  2 کیلومتر فاصله دارد اعتبار این پروژه 290 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی است.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود:طول پروژه سه کیلومتر و دارای عرض22.4 است که از سال 94 تا کنون در دست اجرا بوده و  به دلیل کمبود اعتبار روند اجرایی کندی داشت اما  با همکاری نماینده محترم شهرستان کهگیلویه بزرگ، خوشبختانه ضمن تسریع در روند اجرایی پروژه طی حداکثر یک هفته آینده جهت رفاه حال مردم منطقه به بهره برداری خواهد رسید.
وی خاطر نشان کرد: این پروژه با هدف کاهش خطرات در ورودی و خروجی شهرستان‌های چرام و دهدشت و تسهیل در روند ترافیکی زیر نظر اداره نظارت بر راه‌های اصلی و فرعی اداره کل در حال اجرا و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار