دیدار مدیر ملی طرح آبادانی و پیشرفت لنده با استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛
در این نشست آخرین وضعیت اقدامات انجام شده از سوی بنیاد در فصل های اشتغال، بهداشت و درمان، عمران روستایی، فصل توان افزایی روستائیان، تشکیل تعاونی، کشاورزی و فصل آموزش و پرورش بررسی شد.
کد خبر: ۷۶۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱ 10 July 2019

یزدان پرست مدیر ملی طرح آبادانی و پیشرفت لنده با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت همکاری تمامی دستگاه های اجرایی استان با بنیاد مستضعفان برای اجرای موفق پایلوت لنده تاکید کرد.

حسین کلانتری هدف از این دیدار را پیگیری آخرین اقدامات طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده عنوان کرد و افزود: توسعه همه جانبه شهرستان لنده در دستور کار قرار دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این نشست آخرین وضعیت اقدامات انجام شده از سوی بنیاد در فصل های اشتغال، بهداشت و درمان، عمران روستایی، فصل توان افزایی روستائیان، تشکیل تعاونی، کشاورزی و فصل آموزش و پرورش بررسی شد.

وی عنوان کرد: تمام تلاش خود را برای رفع موانع و مشکلات اجرایی این طرح به کار می گیریم.

کلانتری بیان کرد: پس از برطرف کردن این موانع از سوی استانداری و سایر دستگاه های اجرایی استان، گزارشات لازم جهت پیشرفت بهتر کار به بنیاد مستضعفان ارائه می شود.

وی ضمن استقبال و رضایت از گزارش ارائه شده توسط نماینده بنیاد، گفت: برای موفقیت این طرح هرآنچه لازم باشد را انجام می دهیم و برای همکاری مشترک با بنیاد آمادگی کامل داریم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پایلوت لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
دو سه ماهی هست پایلوت لنده ول شده است.استاندار انتظار داریم علت را جویا شود
برخی مدیران کل هیچ نگاهی به این طرح ندارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار