عدل هاشمی خطاب به رئیس کمیسیون صنعت ، تجارت و انرژی کره جنوبی : آنچه مسلم است کشور کره از قطع روابط تجاری با ایران دچار خسارت می شود . بنابراین آیا به انرژی با کیفیت جمهوری اسلامی ایران نیاز دارید یا خیر؟
کد خبر: ۷۶۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵ 11 July 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی که به همراه هیئتی از ایران به منظور توسعه، تحکیم و گسترش روابط پارلمانی ایران و کره جنوبی در کشور کره به سر می برد در دیدار با رئیس کمیسیون صنعت، تجارت و انرژی این کشور گفت : ما معتقدیم نه تحریم دائمی است و نه ترامپ می ماند.
 
دفاع نماینده مجلس ایران از مواضع جمهوری اسلامی در پارلمان کره جنوبی / هاشمی : نه تحریم می ماند و نه ترامپ

نایب رئیس کمیسیون انرژی کشورمان در پاسخ به اظهارات رئیس کمیسیون صنعت، تجارت و انرژی کشور کره جنوبی که معتقد بود روابط تجاری ایران و کره تحت تأثیر تحریم و رفتارهای آمریکا قطع شده و امیدوار به عادی شدن روابط هستیم اظهار داشت: آنچه مسلم است کشور کره از قطع روابط تجاری با ایران دچار خسارت می شود . بنابراین آیا به انرژی با کیفیت جمهوری اسلامی ایران نیاز دارید یا خیر؟
سردار هاشمی پور در ادامه تأکید کرد: ما 40 سال است که در مقابل تحریم های ظالمانه مقاومت کرده ایم و فکر کنم شما این امر را متوجه هستید.
در این دیدار ابتدا رئبس کمیسیون انرژی کره جنوبی ضمن خیر مقدم به هیئت ایرانی گفت: دو کشور ایران و کره پس از روابط سیاسی به سمت روابط اقتصادی رفتند.
وی ضمن اظهار تأسف از وجود تحریم های آمریکا اظهار داشت: کره انتظار تقویت روابط اقتصادی دارد و امیدوار به حل مشکل ایران و آمریکا هستیم.
 
دفاع نماینده مجلس ایران از مواضع جمهوری اسلامی در پارلمان کره جنوبی / هاشمی : نه تحریم می ماند و نه ترامپ

این مقام  مسئول کره ای افزود: فراتر از اراده ی برخی قدرت ها ما می توانیم روابط خود را گسترش دهیم.
رئیس کمیسیون انرژی کشورمان که ریاست هیئت اعزامی کشورمان را بر عهده دارد ضمن قدردانی از میزبانی کشور کره و زحمات ارزشمند سفیر کشورمان  گفت:روابط ایران و کره از سابقه ی خوبی برخوردار است و نشانه های خوبی برای تقویت این روابط وجود دارد.
دکتر فریدون حسنوند در ادامه اظهار داشت:در کنار روابط دو کشور، اراده ملت ها میتواند به این روابط تعمیق بیشتری ببخشد و ما و شما نماد اراده ی ملت ها هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار