به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛
این همایش به همت مدیرکل بانوان و خانواده استانداری و همکاری برخی از دستگاه های اجرایی و با حضور بانوی تازه مسلمان ژاپنی در محل گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۷۶۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ 12 July 2019
این همایش به همت مدیرکل بانوان و خانواده استانداری و همکاری برخی از دستگاه های اجرایی در محل گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آذر صفایی نیا در این همایش با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی ارضا(ع)، اظهار داشت: حضرت معصومه (ع) نماد عفاف و حجاب اسلامی است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جایگاه زنان در فرهنگ ناب محمدی(ص)، عنوان کرد: آن بانوی همام بهترین الگو برای دختران جامعه اسلامی معرفی شده است.
 
برگزاری همایش 《دختران آفتاب》با حضور بانوی تازه مسلمان ژاپنی در یاسوج / حضور پرشور زنان و کودکان + تصاویر تصا.یر

وی با تاکید بر اینکه فطرت انسان‌ها با برهنگی سازگار نیست، بیان کرد: ادیان الهی و توحیدی هم بر این نگاه فطری تأکید داشته و اصل پوشش در تمام ادیان پذیرفته شده‌ است.
صفایی نیا تصریح کرد: حجاب و عفاف، بانوان همواره تضمین کننده امنیت اخلاقی در جامعه و سدی در برابر توطئه های دشمنان فرهنگ و اعتقادات این ملت بوده است.
وی با اشاره به نادرست بودن تفکر رضاشاه پهلوی در مورد حجاب و دستور به کشف حجاب، عنوان کرد: زنده به گور کردن مردم به دستور رضاخان در مسجد گوهرشاد نشان دهنده اقدام نادرست وی و باور قلبی ملت ایران به این گوهر ارزنده است.
صفایی نیا ابراز کرد: در دین مبین اسلام توجه ویژه‌ای به فرهنگ عفاف و حجاب شده که صیانت از این فرهنگ رسالت و وظیفه همه مسلمانان است.
وی با تاکید بر آسیب‌شناسی در عرصه عفاف و حجاب گفت: در این راستا نیازمند مشارکت و همدلی تمامی بانوان هستیم.
صفایی نیا تاکید کرد:  حفظ حجاب در جامعه از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند و همیشه موجب مصونیت زنان در مقابل آسیب‌های اجتماعی شده است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رفتارشناسی حضرت زهرا (س) و حجاب در برابر مرد نابینا، عنوان کرد: آن حضرت در عین آن که حجاب کامل را رعایت مى کرد، حجاب را موجب پرده نشینى، انزواى زنان و مانع تلاش هاى اجتماعى و سیاسى نمى دانست.
وی با تاکید بر اینکه حجاب تنها مختص زنان نیست، تصریح کرد: مردان هم ‌باید در پوشش خود باید و نبایدهایی را رعایت کنند و در واقع‌ آنها نیز دارای حد و مرزی برای پوشش خود هستند که برای حفظ حریم‌های عفت در جامعه، باید آن را درنظر بگیرند. 
 
برگزاری همایش 《دختران آفتاب》با حضور بانوی تازه مسلمان ژاپنی در یاسوج / حضور پرشور زنان و کودکان + تصاویر تصا.یر

(اتسکو) " فاطمه هوشینو" بانوی ژاپنی تازه مسلمان شده نیز به عنوان مهمان ویژه در این آیین سخنرانی کرد.

این زن شیعه ژاپنی با اشاره به شیوه زندگی خود قبل از مسلمان شدنش، اظهار داشت: از کودکی همیشه کنجکاو بودم و نسبت به آگاهی پیرامون عالم معنوی اشتیاق زیادی داشتم.

وی با بیان اینکه آزادی عقیده برای من بسیار حائز اهمیت بود، عنوان کرد: حادثه ۱۱ سپتامبر موجب شده به تحقیق در خصوص شخصیت مسلمانان و این آیین بپردازم.

این بانوی بودایی تازه مسلمان، گفت: با خودم فکر می کردم اسلام باید چیز مهمی باشد که دولت آمریکا به دنبال ایجاد چنین توطئه ای علیه مسلمانان برآمده است و پس از این تحقیقات حقانیت اسلام برایم روشن شد.

وی با بیان اینکه بر آیین بودا بودم، ابراز کرد: وقتی تازه مسلمان شده بودم و هنگام نماز خواندن مادرم فکر می کرد که جن زده شده ام و دور من نمک می پاشید.

هوشینو با اشاره به نحوه آشنایی با همسر ایرانی اش، بیان کرد: با توجه به اینکه ولایت فقیه را قبول دارم و حکم رهبر برایم بسیار ارزشمند است تمام اجناس جهیزیه ام را از کالاهای ایرانی خریدم.

وی با اشاره به تاریخ درخشان ملت ایران، تاکید کرد: برای پاسداری از خون شهدا و مقابله با دشمن باید از اقتصاد خود حمایت کنیم.

هوشینو بر نقش حجاب در استحکام کانون خانواده تاکید کرد و گفت: حفظ حجاب موجب ارتقای سلامت خانواده و آرامش بیشتر می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مطالعه‌ خود در زمینه زندگی بسیاری از رهبران کشورها دنیا اشاره کرد و افزود: هیچ رهبری در دنیا به اندازه آیت‌الله خامنه‌ای ساده زیست و دلسوز مردم نیست.

گفتنی است این همایش با حضور باشکوه ۲ هزار بانو برگزار شد و در حاشیه برگزاری این آیین نمایش عروسکی برای کودکان اجرا شد.

علاوه بر اجرای ویژه برنامه های دیگری به مناسبت هفته حجاب و عفاف، ایستگاه صلواتی نیز در این مکان برپا شد.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
خدایا همه ما را به راه راست هدایت کند این خانم را خدا می داند چقدر الان حقوق وپول بهش دادن و با چه هزینه ای از بیت المال دارن تو شهرها می گردوننش و چقدر هز ینش می کنن و یه مشت ادم ندیده هم اینگونه دازن ازش فیلمبر داری می کنن خدا عاقبتتون را به خیر کنه
گچساران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
سلام....کدوم پول ...دلت خوشه هااا ...بنده خدا داره خودش کلی کتاب اسلامی و شیعی و اونم مجانی برای ژاپنی های مسلمون تو کشور ژاپن ترجمه میکنه ...بعد شما اینجوری داری بهش تهمت میزنی....واقعا که.....من که بچه مسلمونم هنوز تو حجابم موندم....ایشون یه الگو هستن.....حالا بگیم پول میگیرن.....چه اشکالی داره یه پولی هم بگیره وقتشو که از سر راه نیاورده....مگه طلبه و آخوندامونم پول نمیگیرن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار