کد خبر: ۷۶۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ 13 July 2019
مسئول روابط عمومی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی خودروی تویوتا هایلوکس در جاده ارتباطی یاسوج به (سپیدان) شیراز حوالی منطقه تیزاب اردکان منجر به کشته شدن راننده ۲۵ ساله این خودرو شد. به گزارش ایرنا به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در ساعت ۲۱ و۳۴ دقیقه جمعه ۲۱ تیرماه درپی اعلام این حادثه به مرکز اطلاعات اورژانس یاسوج بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس جاده‌ای تنگ سرخ به محل حادثه اعزام شد.
نوراله قنبری افزود: در پی انحراف و واژگونی این خودروی هایلوکس در جاده ارتباطی یاسوج به شیراز در منطقه تیزاب اردکان راننده خودرو که یک جوان ۲۵ ساله بود به سبب شدت جراحات در دم جان باخت.
قنبری با اشاره به غرق شدگی یک نفر در روستای لیراب از توابع منطقه گردوه، تصریح کرد: در پی گزارشی به مرکز اورژانس مبنی بر غرق شدن مردی ۳۹ ساله در این روستا بلافاصله اورژانس پاتاوه به محل اعزام شد.
وی بیان کرد: بنا به گزارش های کسب شده این مرد ۳۹ ساله که فرزند ۹ ساله اش در آب غرق شده بود بلافاصله برای نجات فرزندش در آب رفته و جان فرزندش را نجات داده بود.
این مرد با توجه به تلاش زیاد و استرس در آب دچار ناراحتی شده بود اما نیروهای اورژانس با اقدام سریع در حادثه و کمک به غرق شده (اقدامات حمایتی) او را به بیمارستان انتقال دادند.
در سه روز گذشته سه نفر در رودخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد غرق شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار