کد خبر: ۷۶۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱ 13 July 2019
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده کهگیلویه و بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به خبر حضور غلام محمد زارعی و برخی مدیران به حوزه انتخابیه وی در روستای آجم واکنش نشان داد .
در یادداشت عدل هاشمی آمده است
: بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک خدمتگزاری در کسوت نمایندگی، موهبتی الهی و عام است که مطابق قانون نیز در حیطه ی حدود و اختیارات  یک نماینده مجلس می باشد.

در همین راستا و در ارتباط با سفر دوست و همکار عزیزم جناب آقای حاج زارع به منطقه آجم در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه نکاتی را متذکر می شوم:

با توجه به اینکه در سفر کاری به همراه هیئت اعزامی کشورمان در کشور کره جنوبی حضور داشتم اما حضور نماینده محترم شهرستان های بویراحمد و دنا در منطقه آجم را از طریق رسانه ها متوجه شدم.
هرچند که جناب حاج زارع رئیس مجمع نمایندگان استان می باشد اما انتظار میرفت و شایسته بود به منظور بهره وری بیشتر از این سفر و امکان خدمت رسانی بیشتر، هماهنگی لازم با فرماندار شهرستان کهگیلویه انجام می گرفت.

نظر به اینکه نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در جهت توسعه ی همه جانبه استان هم پیمان شده و در حقیقت میثاق اخوت بسته اند لذا بر اینجانب فرض است که در همین مسیر گام بردارم و خاضعانه دست هر شخص حقیقی و حقوقی که بتواند خدمتی به مردم حوزه انتخابیه ام ارائه نماید را ضمن سپاسگزاری و امتنان، به گرمی، دوستی و برادری می فشارم.

در پایان با توجه به دغدغه و حساسیت مردم و موج نگرانی آنان از بابت شائبه ی الحاق به بخش مارگون اعلام می دارم:
چنین چیزی صحت نداشته و البته هیچکدام از مسئولان حاضر در آن سفر در این رابطه تصمیم گیر نبوده و مسئولیتی نداشته اند.
همچنین از مسئولان نظارتی و مربوطه ی استان خواهانم:
نظر به شائبه ی حضور برخی مدیران منطقه ای در این سفر، موضوع را بررسی و نتیجه را به  اینجانب گزارش فرمایند.

سایه خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی مستدام باد.
ان شاءالله.
98/4/22
                       عدل هاشمی پور 

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بهمئی سرافراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
بسمه تعالی
ضمن احترام به نظرات نایب رئیس محترم شورای اسلامی شهر لیکک به هیچ وجه من الوجوح ایل بزرگ بهمئی از ایل بزرگ بویراحمد و فرزندان کهگیلویه از فرزندان بویراحمد جداشدنی نیستند اشکال بر استان کهگیلویه و بویراحمد نیست اشکال بر رژیم منفور و منحوس پهلوی و مزدوران پهلوی است و بی تدبیری های مسئولین بهمئی بعد از انقلاب اسلامی بودندکه ایل بزرگ بهمئی را تجزیه و پخش کردند و هر قسمت را به یک شهرستان دادند از جمله علاء و صیدون و ابوالفارس و بخش تشان و بیدبلند و کرنج و سرجولکی و ... را از بهمئی جدا کردند بنابراین ما به جای جدایی باید همچون گذشتگان مان که افتخار آفریدند خواهان الحاق مناطق و بخش های جدا شده از بهمئی باشیم ما که مشکلات استان نفت خیز خوزستان را از نزدیک می دانیم آبادان دومین شهر مهم خوزستان بعد از اهواز آب خوردن ندارد اهواز مشکل فاضلاب دارد و مسجدسلیمان شهر اولین ها آنهمه مشکل دارد و بقیه شهرهای خوزستان هم همینطور بنابراین جناب نایب رئیس فکری بلند داشته باش و به فکر الحاق بیدبلند و سدمارون و نفت کرنج به بهمئی باش و خود و بهمئی را کوچک نشمار که اگر چنین شد مشکل بهمئی حل خواهد شد که مردم بهمئی خواستار الحاق مناطق جدا شده هستند تا همیشه بزرگ و قدرتمند بمانند بنابراین به عنوان نماینده مردم این ور سکه را پیگری کن یعنی الحاق مناطق جدا شده از بهمئی را نه جدایی از استان دلاورپرور کهگیلویه و بویراحمد را .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
به نام خدا_ اقای هاشمی چه ایرادی دارداگرناراحتی کسی بیادمشکلات حوزه ات راببینه خودت بیامدی رفع‌مشکل بکردی مااهالی اجم خودمان دعدت کردیم‌ وخواهان جدایی ازبخش‌ دیشموک هستیم (بنی ادم اعضای یکدیگرند)اگه برای انتخابات ناراحتی به فکرخداحافظی باش
بهمئی گرمسیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
کاملا فرمایش درست است ما مردم بهمئی گرمسیر (لیکک) هم مخالفت خود را شدیدا با جدایی خاک آجم از دیشموک اعلام می کنیم و اگر کسانی از ساکنان آجم دوست دارند که تابع مارگون شوند هر چه زودتر خاک آجم را ترک کنند و مانعی بر سر راه آنان نیست ما این ضربه را از جدایی علاء و صیدون و تشان و بیدبلند و کرنج و ... از بهمئی خورده ایم و دیگر حاضر نیستیم یک وجب از خاک بهمئی جدا شود و حتی پیگیر ملحق شدن بخش ها و مناطق جدا شده از بهمئی هستیم.
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
به این میگن امیر کبیر بویر احمد را اباد کرد رفت سراغ کهگلویه اقای هاشنی حسودیش میشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار