کد خبر: ۷۶۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶ 15 July 2019
تکمیل بیمارستان شهر لیکک در اولویت برنامه های دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از صدا و سیما رییس دانشگاه علوم پزشکی این استان در جلسه بررسی مشکلات شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی و بیمارستان شهر لیکک گفت: امیدواریم پروژه ساخت بیمارستان شهر لیکک در بهمن ماه 98 به اتمام برسد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اعتبار لازم جهت محوطه سازی بیمارستان لیکک تخصیص یافته و امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته بتوانیم تا خرداد ماه سال 99 بیمارستان را تجهیز و آماده بهره برداری کامل کنیم. 
وی با بیان اینکه یکی از اولویتهای دانشگاه علوم پزشکی استان بیمارستان شهر لیکک است، گفت: پیگیری و مکاتبات لازم جهت خرید و راه اندازی رادیولوژی دیجیتال در مرکز شبانه روزی لیکک را تا حصول نتیجه انجام خواهیم داد. 
یزدانپناه عنوان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی شهرستان بهمئی که دسترسی مستقیم به شهرستانهای استان ندارد و بیماران اورژانسی به شهر بهبهان از توابع خوزستان اعزام می شوند نیاز ضروری است که تمامی دست اندرکاران اعم از مدیران شهرستانی و استانی و پیمانکار بسیج گردند تا هر چه سریعتر پروژه بیمارستان شهر لیکک به اتمام برسد و مردم این شهرستان از خدمات آن به نحو شایسته بهره مند شوند. 
وی خواستار پرهیز از هرگونه بحث سیاسی از همه و انتخابات در محیط این بیمارستان شد.
 
تکمیل بیمارستان لیکک از اولویتهای دانشگاه علوم پزشکی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار