کد خبر: ۷۶۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ 15 July 2019
سرپرست فرمانداری کهگیلویه گفت: مشکلاتی که در آجم وجود دارد ناشی از بی‌توجهی دستگاه‌های متولی بوده و به راحتی قابل رفع است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل ازخبرگزاری فارس ، با گذشت چهار ماه از سال جاری نخستین نشست شورای اداری شهرستان امروز در سالن فرمانداری دهدشت برگزار شد.
جعفر نیکبخت در این نشست از روزمرگی مدیران در جلسات انتقاد کرد و اظهار داشت: شورای اداری پیش از این خروجی و بازدهی مناسبی نداشته است.
سرپرست فرمانداری کهگیلویه با اشاره به نقش سازمان‌های مردم نهاد در رسیدگی و پیگیری مشکلات افزود: سمن‌ها به عنوان بازوی دولت هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.
وی با بیان اینکه بازدید از روستاها تداوم دارد، گفت: در سرکشی از روستاها متوجه مشکلاتی می‌شوم که بسیار پیش پا افتاده بوده و با کوچکترین اقدام مدیران قابل رفع است.
نیکبخت تصریح کرد: منطقه آجم نیز مشکلاتی دارد که رفع آن‌ها تدبیر مدیران دستگاه‌های متولی را می‌طلبد برخی از مشکلات این منطقه به راحتی برطرف می‌شود اما سال‌هاست در بی‌توجهی مانده است.
وی گفت: تأمین آب شرب آجم تنها با 10 ساعت جوشکاری لوله‌ها قابل انجام است و با تسطیح یک کیلومتری جدول پنج هزار اصله درخت در این منطقه آبیاری خواهد شد.
نیکبخت پل ارتباطی رها شده در آجم را مورد اشاره قرار داد و گفت: در کمیته برنامه‌ریزی نگاه اعتباری ویژه‌ای به این پروژه خواهم داشت.
وی از مدیران دستگاه‌های مربوطه خواست حداکثر تا یک ماه آینده مشکلات موجود در آجم را بررسی و نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار