مدیر ملی طرح آبادانی و پیشرفت لنده خبر داد؛
با همکاری بنیاد علوی در طرح آب رسانی به شهرک های فجر و شهید رجایی لنده جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر به آب آشامیدنی دسترسی پیدا میکنند.
کد خبر: ۷۶۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰ 15 July 2019
چند سالی است که ساکنین شهرک های فجر و شهید رجایی لنده در تابستان با مشکل کم آبی شدید روبرو هستند. ساکنین این مناطق برای تامین آب مصرفی خود به ناچار از پمپ های آب استفاده می کنند و طی این سالها در فضای رسانه ای استان به کرات شاهد انتشار خبرهای با عناوین گلایه های ساکنین این مناطق از شهر لنده بوده ایم.

با ورود بنیاد علوی و کمک به تکمیل خط انتقال آب، دسترسی جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر در دو منطقه از شهر لنده به آب آشامیدنی میسر میشود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیر ملی محرومیت زدایی شهرستان لنده از همکاری بنیاد علوی در طرح آب رسانی به شهرک های فجر و شهید رجایی لنده خبر داد.

مهندس یزدان پرست گفت؛ بر اساس گزارشات مسئولین شهرستان در راس امام جمعه محترم تکمیل این پروژه از نیازهای ضروری است که متاسفانه هنوز به بهره برداری نرسیده است.

نماینده بنیاد علوی در لنده افزود؛ پیرو مشاهدات میدانی و پایش مشکلات شهرک فجر توسط مسولین، مشاورین بنیاد و تاکید امام جمعه محترم بر اهمیت و حل این مشکل مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل طرح آبرسانی دو شهرک فجر و شهید رجایی از سوی بنیاد علوی در نظر گرفته شد.

یزدان پرست خاطر نشان کرد؛ اعتبار لحاظ شده در راستای تکمیل خط انتقال آب این پروژه در نظر گرفته و براساس میزان پیشرفت کار تخصیص صورت میگیرد .

مدیر محرومیت زدایی لنده در پایان اظهار داشت؛ با تکمیل پروژه مخزن هزار متر مکعبی شهرک های فجر و شهید رجایی شاهد رفع مشکل دیرینه توزیع آب شرب در این مناطق خواهیم بود .

گفتنی است خط انتقال این پروژه ۴ کیلومتر است که با تکمیل آن مشکل آب جمعیتی بالغ بر ۳ هزار  نفر از ساکنین شهر لنده رفع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار