با حکم رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، سید کامل تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت به عنوان عضو ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی منصوب شد.
کد خبر: ۷۶۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ 16 July 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با حکم رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، سید کامل تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت به عنوان عضو ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی منصوب شد.

در این حکم آمده است :
جناب آقای سید کامل تقوی نژاد
معاون محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

در اجرای بخشنامه شماره 618388 مورخ 08/11/98 در خصوص برگزاری جشنواره شهید رجایی در هفته دولت، جناب عالی را به عنوان « عضو ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی» منصوب می نمایم.

شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی با هدف نهادینه کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف، توسعه و ترویج فرهنگ خدمت به مردم در نظام اداری، ارتقای کارآمدی، بهره وری، پاسخگویی و شفافیت دستگاه های اجرایی از جمله وظایف اصلی ستاد است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و هماهنگی کامل و همکاری تمامی وزراء، معاونان رئیس جمهور و مدیران ارشد دولت در تحقق اهداف یاد شده، موفق و موید باشید.

گفتنی است ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی با مسئولیت رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و با عضویت معاونان این سازمان، برخی از مسئولان دستگاه های اجرایی و صاحب نظران مدیریتی و اداری تشکیل شده است.

از وظایف ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی، انتخاب حداکثر سه دستگاه از بین وزارتخانه ها و سازمان های مستقل زیر نظر رییس جمهور سه دستگاه از بین سازمان ها، موسسات و شرکت های دولتی که بالاترین امتیاز یا بیشترین میزان رشد امتیاز را نسبت به سال گذشته در مجموع دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی کسب نمایند؛ انتخاب دو دستگاه که بالاترین امتیاز و یا بیشترین  رشد امتیاز را در شاخص های عمومی و همچنین دو دستگاه در شاخص های اختصاصی، انتخاب دستگاه های اجرایی کشور در محورهای خاص از قبیل توسعه دولت الکترونیک، اقتصاد مقاومتی، اشتغال و سرمایه گذاری و برگزاری مراسم ملی جشنواره شهید رجایی با حضور رییس جمهور به منظور تقدیر از برگزیدگان است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار