کد خبر: ۷۶۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 17 July 2019
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف بیش از 354 کیلوگرم موادمخدر از یک دستگاه خودرو پژو در محور شیراز - یاسوج خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی انصاری"  از کشف بیش از 354 کیلوگرم موادمخدر  در این استان خبر داد.
 وی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، حین کنترل خودروهای عبوری در محور شیراز - یاسوج به یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.
انصاری با بیان این که رانندگان خودروها بدون توجه به دستور پلیس از محل گریختند، تصریح کرد: پس از تعقیب و گریز ماموران موفق شدند خودروها را متوقف کنند.
این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به این که در بررسی مأموران مشخص شد خودروی سمند اسکورت مواد مخدر و خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر است، گفت: مأموران در بازرسی از خودروی پژو 354 کیلو  و 500گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد،خاطرنشان کرد: در این زمینه 3 نفر دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار