سه بخش درمانی بیمارستان شهدای گمنام یاسوج شامل NICU، نوزادان، سی تی اسکن و همچنین تصفیه خانه این بیمارستان در آئینی با حضور مسوولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۶۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 17 July 2019
سه بخش درمانی بیمارستان شهدای گمنام یاسوج شامل NICU، نوزادان، سی تی اسکن و همچنین تصفیه خانه این بیمارستان در آئینی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد , مسوولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.با افتتاح این طرح ها تعداد تخت های این بیمارستان از ۵۹ به ۶۵ تخت ارتقا یافت.
تعداد تخت های بیمارستان شهدای گمنام یاسوج ظرف ۲ سال گذشته بیش از ۲ برابر افزایش داشته است. امروز همچنین نخستین طرح فاضلاب بیمارستانی با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال در این بیمارستان افتتاح شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آئین اظهار داشت: به مناسبت ۲۵ تیرماه، روز تأمین اجتماعی سه بخش درمانی بیمارستان شهدای گمنام یاسوج شامل NICU، نوزادان، سی تی اسکن و همچنین تصفیه خانه این بیمارستان در مجموع با اعتباری افزون بر ۵۵ میلیارد ریال افتتاح شد.
پیام اکبری افزود: بخش درمانی NICU و نوزادان این بیمارستان با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال تجهیز شد و بخش NICU دارای ۴ تخت و نوزادان دارای ۶ تخت است.
اکبری بیان کرد: با پیگیری های متعدد دستگاه سی تی اسکن این بیمارستان با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال خریداری شد که یکی از بهترین و مجهزترین دستگاه های سی تی اسکن در استان است.
مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سال ۹۷ برای نخستین بار در بین مراکز درمانی و غیر درمانی لوح و تندیس مرکز خدماتی سبز در استان به دلیل منطبق بودن سیستم های بهداشتی و درمانی با محیط زیست و نبود آلودگی به بیمارستان شهدای گمنام یاسوج اهدا شد.
وی تصریح کرد: سیستم تصفیه خانه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج نیز امروز با اعتباری افزون بر ۵ میلیارد ریال افتتاح شد که از ۷۰ درصد آب این سیستم برای آبیاری فضای سبز این بیمارستان استفاده می شود.
اکبری گفت: با گسترش این بخش های درمانی و خدماتی به دنبال رضایت مندی هر چه بیشتر بیماران و همراهان آنان از وضعیت خدمات دهی در این بیمارستان هستیم.
تدابیر لازم برای حضور پزشکان متخصص در کهگیلویه و بویراحمد اندیشیده شود
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین گفت: تدابیر لازم برای حضور هر چه بیشتر پزشکان متخصص در بیمارستان های این استان اندیشیده شود تا در این زمینه کمبودی برای خدمت رسانی هرچه بهتر به بیماران وجود نداشته باشد.
محمد کاظم نظری، اظهار امید واری کرد با افتتاح و ارتقای بخش های مختلف در بیمارستان های استان زمینه رضایت مندی مردم این استان فراهم شود.
وی بیان کرد: تامین اجتماعی همیار نیروی کار و تولید در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به جامعه است و جایگاه این سازمان برای دولت مهم است.
نظری عنوان کرد: در سال های اخیر خدمات رسانی تامین اجتماعی به مردم کهگیلویه و بویراحمد به طور چشمگیری افزایش داشته است و هم اینک بیش از پیش این خدمات در حال گسترش هستند.
وی با اشاره به زمین راکد و معطل مانده در قلب شهر یاسوج، افزود: سال هاست این زمین که مربوط به تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد است خاکبرداری شده اما هنوز بدون هیچ نتیجه ای راکد مانده است که نیاز است اقدامات عاجلی در راستای ساماندهی آن انجام شود.
لزوم شناسایی نیازهای بهداشتی و درمانی سراسر استان
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: نیازهای مردم در حوزه بهداشت و درمان در سراسر شهر های این استان شناسایی و در راستای گسترش خدمات دهی مطلوب به آنها اقدام می شود.
پرویز یزدان پناه بیان کرد: باید ارتقای کیفیت خدمات در حوزه درمان کهگیلویه و بویراحمد لحاظ شود و همزمان با توسعه مراکز درمانی ارتقای کیفیت خدمات اولویت متولیان امر باشد.
وی تصریح کرد: در این صورت رضایت عموم مردم کهگیلویه و بویراحمد جلب می شود و تا حد امکان از مراجعه به استان های همجوار اجتناب می کنند.
یزدان پناه ابراز داشت: باید کلینیک های درمانی و بیمارستان های استان در زمینه ارتقای خدمات دهی و کیفیت خدمات با همدیگر رقابت کنند تا به نقطه مطلوب برسیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار