نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:
کد خبر: ۷۶۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ 17 July 2019

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت : تحقق عدالت اجتماعی و رضایت مندی مردم ، مهم ترین اهداف تامین اجتماعی به شمار می رود و امیدواریم مدیران سازمان تامین اجتماعی با تلاش ها و برنامه ریزی مناسب بتوانند به این اهداف جامه عمل بپوشانند .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آیت اله ملک حسینی در دیدار مدیرکل ، مدیر درمان و کارکنان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از خدمات بیمه ای و درمانی این سازمان به مردم به ویژه کارگران و بازنشستگان گفت : تامین اجتماعی یکی از ابداعات زیبای بشری است و ادیان الهی نیز این ابداع را از آن جهت که در خدمت بشر و پیشرفت اوست ، پذیرفتند.
 
عدالت اجتماعی و رضایت مندی مردم ، اهداف اصلی تامین اجتماعی است

نماینده ولی فقیه در استان افزود : اسلام نیز مانند سایر ادیان الهی معتقد به توجه دین به تمام امور زندگی انسان و امنیت و معیشت او و هموار کردن راه  برای رسیدن به اهداف انسانی است و تامین اجتماعی ره به عنوان ابداع بشری پذیرفته و برای آن قانون گذاشته و چارچوب تعیین کرده است .
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت : در طول تاریخ ، تامین امنیت ، یکی از اهداف تشکیل حکومت ها و مهم ترین وظیفه آنها به شمار می رود و یکی از بهترین راه های تامین امنیت در بعد اجتماعی و اقتصادی جامعه ، مقوله تامین اجتماعی است .
وی رابطه تامین اجتماعی و عدالت اجتماعی را هم مورد اشاره قرار داد و گفت : رسیدگی به امور نیازمندان و برقراری تعادل میان درآمد و زندگی اقشار جامعه ، روشی است که در راستای برقراری عدالت اجتماعی و در قالب نظام تامین اجتماعی به کار گرفته می شود و هر اقدامی در این زمینه ، تحقق هدف نهایی دین در دنیا را تسهیل می کند .
وی افزود : بعضی از فعالیت ها هست که وقتی فرد ان را انجام میدهد ، از ارایه کننده آن ، شخصیت جذابی به نمایش می گذارد و کار تامین اجتماعی نیز در زمره چنین فعالیت هایی قرار می گیرد و بسیار ارزشمند است .
 آیت اله ملک حسینی اظهار داشت : فعالیت هایی مانند تامین اجتماعی در ناملایمات ، حوادث و سختی ها خود را بیشتر به نمایش می گذارد و اثرات بیشتری دارد و شما هم باید تلاش کنید از گرفتاری ها و رنج های مردم چه در زمینه معیشتی و چه در زمینه بهداشتی و درمانی بکاهید ؛ هر چند باید این را هم در نظر داشته باشیم که کمک و مدد خدای متعال در سختی ها بیشتر می شود و شما هم با این امید ، به آینده نگاه کنید و انشاءالله در دستیابی به اهداف والای تامین اجتماعی و ارایه خدمات بهتر و بیشتر و رضایت مندی مردم موفق و موید باشید .
در این دیدار ، عباس نورمحمدی ، مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، گزارشی از خدمات سازمان تامین اجتماعی ارایه کرد و گفت : بیش از 320 هزار نفر از جمعیت استان زیر پوشش حمایت ها و خدمات این سازمان هستند و خدمات بیمه ای و درمانی متنوعی را دریافت می کنند .
وی افزود : ما تلاش می کنیم این خدمات با کمترین هزینه و در کمترین زمان به بیمه شدگان ارایه شود و در همین راستا روش هایی برای ارایه این خدمات به صورت غیرحضوری در نظر گرفته شده و یکی پس از دیگری در حال عملیاتی شدن است .
دکتر پیام اکبری مدیر درمان تامین اجتماعی نیز گزارشی از خدمات این سازمان در بخش درمان ارایه کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار