کد خبر: ۷۶۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲ 18 July 2019
فرماندار لنده گفت: در کمیته برنامه ریزی سال جاری ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار بین دستگاه های مختلف این شهرستان توزیع شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا ، سید خدادوست موسوی عصر چهارشنبه در کمیته برنامه ریزی این شهرستان اظهار داشت: این میزان اعتبار برای اجرای ۵۱ پروژه عمرانی در ۱۸ سرفصل توزیع خواهد شد.
وی گفت: از این میزان ۱۱۴ میلیارد ریال اعتبارات توازن و مابقی استانی است.
موسوی مهم ترین پروژه های شهرستان لنده را شامل احداث مخزن یکهزار متر مکعبی، ساخت فرهنگ سرا، جاده لنده. تراب به دهدشت و پل بزرگ این محور و جاده‌های روستایی بخش مرکزی و بخش موگرمون اعلام کرد.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به بحث عدالت در توزیع اعتبارات گفت: همکاری و تلاش شبانه روزی مسئولان برنامه و بودجه استان در جذب بودجه از محل های مختلف در سطح ملی قابل تقدیر است.
عدل هاشمی پور عدم توجه به زیرساخت های فنی اجرایی را از مهمترین مشکلات در سطح استان دانست و گفت: بی توجهی به پروژه و طولانی شدن عملیات اجرایی باعث از بین رفتن ابنیه فنی و هدر رفت بیت المال می شود.
شهرستان کوهپایه ای، گرمسیری و قدیمی لنده به مرکزیت شهر لنده از شهرستان‌های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد است.لنده با جمعیتی افزون بر ۲۳ هزار نفر در فاصله حدود ۲۷۰ کیلومتری یاسوج مرکز این استان واقع شده است.
شهرستان لنده با وجود ظرفیت‌های بالقوه، تولید نفت و منابع آبی فراوان از نسبت به سایر مناطق همجوار از توسعه نیافتگی رنج می‌برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار