کد خبر: ۷۶۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰ 18 July 2019
فرماندار کهگیلویه گفت: میزان اعتبار توزیع شده سال جاری بین نهادهای مختلف این شهرستان در کمیته برنامه ریزی ۶۶۰ میلیارد ریال است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا، جعفر نیکبخت روز چهارشنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان اظهار داشت: این میزان اعتبار از محل اعتبار نفت، استانی و توازن در ۲۲ سرفصل توزیع شد.
وی بیشترین اعتبارات توزیع شده را در بخش کشاورزی، توسعه راه های اصلی و فرعی، توسعه طرح های ورزشی و بخش فرهنگی اعلام کرد.
نیکبخت توسعه و بهسازی راه های اصلی و فرعی را یک اولویت دانست و گفت: ۶۵ میلیارد ریال در کمیت برنامه ریزی برای توسعه و بهسازی جاده قلعه دختر- چاروسا و دیشموک تخصیص داده شد.
نیکبخت تصریح کرد: در توزیع اعتبارات طرحهای بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت قرار داشتند.
وی تصریح کرد: بیش از یکصد طرح عمرانی بزرگ و کوچک در شهرستان کهگیلویه در دست اجراست.
رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد کل اعتبارات عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری را ۱۳ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال دانست و گفت: از این میزان سه هزارو ۸۰۰ میلیاردر یال استانی، سه هزار میلیارد ر یال ملی، ۲ هزارو ۷۰۰ میلیارد ریال ملی - استان و توازن سه هزار میلیارد ریال است.
حسن نوروزی توزیع اعتبارات را کارشناسی شده دانست و گفت: برای ساماندهی پروژه های بزرگتر تا حدود زیادی اعتبارات ریز نشده است.
وی سند توسعه هر شهرستان، پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد، پروژه های اقتصاد مقاومتی و اشتغال زا را از موارد اثر گذار بر سهم هر شهرستان در توزیع بودجه دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار